Sunday, August 2, 2009

cerita semlm

semlm aku dengan rasminya dah menjadi semakin tua...huhu tuakah aku??? mana ada kan cuma makin tambah umur...orang pertama yang ucap hepi beday kat aku? of coz la hubby aku kan...aku tgk mamai2 time tu sebab letih travel blk kg plus dah tertido sebelum menunggu pukul 12...tiba2 terjaga n diucapkan dengan ucapan hepi besday...tp x pe mamai2 pun soka sbb die yang wish dulu sebelum org len...haha
gmbr aku yang x dak kena mengena ngan cerita semlm...tp besa la nak letak jugak...kasik intrepreme ckit pasai gmbr ni br ja berjaya ambik dari kamera kak aku...lalala
ni plak gmbr mak buyung yang berposing x hengat...dekat kuala perlis ari tuh...jugak br diambik dari kamera kak aku...
ni plak cupcakes yang ditempah khas dari gundut aka dayah...soo cute n selesai dah dimakan pada mlm harinya...kenapa anniversary n besday? hehe sebabnye besday aku jatuh pada 1hb ogos, my hubby lak 10hb ogos n our anniversary plak 30hb ogos...nasibla baby x kuar bln ogos gak kan..kalau x ada 4 tarikh penting sekaligus...lalala
semlm juga ada kenduri kat rumah mak ndak aku aka rumah depan, die wat kenduri semlm sempena besday aku kah?? hehe idak ler..aku ni x seglemer mana untuk dicelebrate dengan kenduri besar2an tu...die wat kenduri kesyukuran semlm sempena anak2 die dah dpt keje..siap tumbang 2 ekor kambing lg...ada khemah lg (mcm kenduri kawen plak...hehe) tp tu la aku kan mls nak snap gmbr semlm...
mak buyung x larat cuma duduk saja n makan tu pun dah sakit kaki, sakit montot, sakit tgn, sakit kepala mengalahkan org yang dok buat kerja...haha baby plak semenjak dua menjak ni makin aktif je menendang2 tambah2 time aku tgh makan...agaknya die nak ckp mama jgn la makan byk2...sbb aku kan bila makan memang x ingat dunia...haha

footnote: kenapa semenjak aku peknen ni semua org suka mai pegang2 perut aku?? sgt x suka tau esp orang2 yang lebih tua ni...dok pegang2 nak tepis kan kate kurang ajar plak...perut dorang sendiri kan ada pegang la perut sendiri...hehe

3 comments:

  1. sekali lg aku nk nyatakan, aku x rasa nk pegang.

    btw, happy birthday (aku kata dengan penuh emosi ni, jgn kata x ada tone plak)

    ReplyDelete
  2. happy birthday to both of u! sure 30hb nanti ada entri pasal anniversary lagi, so boleh simpan wishes yang tu dulu kot? haha..

    depa suka pegang sebab dalam ada orang kot... :p

    ReplyDelete
  3. mekasih la for the wishes...haha tp still x suka la depa dok pegang2 tu...bb pun kalau time org pegang tu mest stop gerak jap...mcm terkejut kot ada tgn len yang x kenal...haha kalau mak pak dia ok ja...lg tendang2 ada la

    ReplyDelete