Monday, August 10, 2009

x dak idea

dr pagi cadang nak update blog aku ni...bukan apa rasa cam dah lama x berupdate tp mcm x dak idea nak menaip...huhu puas dah pikir2 ni susah gak

oh ya hari ni aku berpuasa...lalala bukan posa sunat tp posa ganti sebabnya aku ada lg 2 hari balance posa ganti yang belum sudah...tu pun lepas brapa kali hari isnin ngan khamis aku ambik untuk hbskan posa ganti ni...kalau ambik khamis nnt hari isninnya x posa dah pastu kalau ambik isnin hari khamisnya x ambik tu yang lmbt hbs tu padahal posa ganti aku thn ni cuma 6 hari jek...tu pun hegeh2 nak ganti...jgn la baby aku ni rasa nak kuar time tgh posa nnt aku kena ganti byk weh...huhu

minggu ni rasa mcm sgt pack ja jadual aku...bkn apa weekend hari tu dah pg kelas kat petaling jaya jauh nau kelas aku tuh...nama ja uitm shah alam tp fakulti adalah kat petaling jaya okeh...dah la blur2 baru nak faham subjek tp tu la nama pun pjj kelas pun cuma ujung minggu jdnya tiap kali p kelas adalah masa untuk menerima assignment br...huhu assignment terkumpul aku setakat ni adalah 7...lalala tp sampai takat ni aku masih x beridea nak menaip lg ni...tolonglah daku

oh aku jugak perasan tiap kali nak p kelas ja mest baby aku jd cam aktif semacam...adakah aku yang perasan lebih..haha tp betul weh tiap kali kalau masuk kelas mest dia aktif melampau mcm dia plak yang dok belajar...nnt baby aku kuar dah pandai dia sebab trus bljr degree...haha tp tu la skrang ni kalau time baby dok bergerak2 lam perut ni kalau aku tgk bj aku pun memang obvious woo blh tgk nampak sgt tahap keaktifan dia...cam best je kadang tu layan tgk dia bergerak2 pastu bla kena tegur diam kejap...konon malu la kot mama dia tgk dia gerak2...haha

footnote: minggu ni br berjaya tgk nurkasih tanpa download di you tube...makin ketagih nak tgk episod seterusnya..obseskah aku?

No comments:

Post a Comment