Wednesday, August 5, 2009

my baby progress

hari ni cam biasa kena p check perut lg...maklum la dah lepas 7 bln kena la rutin check 2 minggu sekali...minggu ni check hasil dia:
berat 61kg (x berganjak cam last check)
hb 11.0 ( turun ckit sebab last check 11.5)
bp 110/70 (ni memang tiap kali check sama ja)

pastu besa la kan nurse ni hanya mengikut prosedur buku derang yang meang tulis sekian2 tuh kena la aku dibebel td sebab berat aku x naik...ate x kan aku nak makan 24-7 kan...dia x tau ke aku makan sehari dah bape kali tu blum kira menambah tiap kali makan lg tuh...pastu dok suruh aku minum susu sehari 3 kali...huhu bab tu memang berat ckit aku nak follow...sedangkan minum sehari sekali pun dah down apetah lg aku nak minum sehari 3 kali...muntah blk aku kalau mcm tuh...sabar je lah

oh sejak 2,3 hari ni aku rasa cam nak demam jek...nak langkah pun cam x larat...susah gak kalau mcm ni...td dah jumpa doktor n diberi ubat...tp rasa cam x yakin je nak makan...takut effect plak kat bb aku nnt...biarpun doktor ckp ok tp still rasa x yakin...huhu makan ke x eh??

untuk 2,3 hari aku mungkin jarang update blog ni sbb kesihatan x mengizinkan ni tambah plak dengan ketiadaan laptop sebabnya...huhu gatal sgt mengiakan crack yang hubby aku download ari tuh beroperasi lam laptop tuh...akibatnya virus trojan dah bermaharajalela lam laptop tu...jangan korang x tau tu laptop ofis weh...nasib la org it x bising time ambik laptop tu untuk cuci virus...kalau x maunya aku kena bebel buat kesekian kalinya lg...adakah memang nasib aku asyik kena bebel jek...haha

aku skang ni tgh mensurvey benda ini


dan benda ini


dan juga benda ini


kalau ada sesiapa yang ada info pasal rega ni tempat untuk dicari blh la gitau ye...sbb takat ni cuma botol tu ja aku jumpa lam rega yang agak bagus yang lain rega blh tahan la jugak...

2 comments:

  1. pz, beli online mau ka? sbb bos kak dia ada gak beli avent ni online. harga murah lagi daripada kedai dan dia hantaq terus ke pintu rumahh... hehe. promote plak.

    ReplyDelete
  2. bg link nnt leh pz tgk...sbb takat ni do survey online ngan kat kedai sama ja harga cuma online kena tambah ongkos untuk pos...

    ReplyDelete