Thursday, August 13, 2009

perut kenyang mata pun mengantuk...haha

br je blk dari jamuan perpisahan td...haha makan sedap2 gile uoollls...haha pastu apa lg pulun sampai x ingat la kan...nak upload gmbr tp wayar hs tertinggal kat umah la plak..mlm karang la aku uploadkan..lalala

pose ada lg sehari rasanya hari isnin ni kot nak hbskan pastu leh raya dah...haha kena p beli bj raya ni( ayat org x sedar diri padahal ramadhan dah dekat...) oh ye pasal bulan pose tahun ni harap2 dapat la aku pose penuh...okrang tolong la doa sama kat aku...kalau idak alamatnya aku pose ganti kena la berganda2 weh campur skali x boleh beraya huhu dah la semenjak dua menjak ni org tgk aku asyik tanya bila due? rasa cam tekanan gak nak menjawab tp yelah semua org prihatin ngan sayang kat aku kan...haha ayat perasan x bleh blah :P dah tanya bila due tu sudah la kan pastu leh lak cakap rasa tgk perut tu cam x sampai raya dah tu...mest tengah posa je...cis besar sgt kah perutku ini...rasa cam come lote je kan...hehe aku tanak la ganti banyak2 pose nnt x terhabis...haha sedangkan 6 hari pun hegeh2 je nak ganti inikan pula sebulan...huhu

besok dah jumaat...lalala erti kata lainnya besok adalah hari ct kat kedah ni sgtlah tidak sbr aku nak mengkhadakan tdo aku yang dah x cukup ni...tu la konon bgn awal nak studi padahal dok berladang x hbs2...haha minggu depan dah nak test...wuwuwu nota br bc satu page...haha ish kena usaha lebih lg ni

footnote: sgt mengantuk bila perut dah kenyang ni...sedapnya tilam kat umah aku tuh...haha

2 comments:

  1. nampaknya nak kene block dah itu 'muka-buku' tu.. asyik berladang je .. haha~~

    ReplyDelete
  2. tu la pasal...sampai x siap2 assignment...haha salahkan muka buku itu

    ReplyDelete