Monday, August 24, 2009

first day buka posa...

well memandangkan tarikh first day posa adalah bersamaan dengan hari aku ke kelas maka x adalah nak masak ke apa kan...kite makan kat luar je la apa yang ada dan sempat tu la yang kami makan...this trip aku paksa akak aku ikut skali...haha adik yang kejam gitu so memandangkan suh dia ikut sah2 le kena naik viva sebab dia bukan pandai drive myvi katanya myvi itu besar...kesian baby aku yang comel tu dikatakan besar...huhu

kitorang bertolak dalam jam 11 malam lebih kurang la selepas tido seround dua, actually akak aku sampai pukul 5 lebih then my hubby blk keja kul 6 lebih so kena la kumpul tenaga dulu kan sebab nak berjalan jauh kan...ambik cik ftin kat rumah dia then kitorang gerak masuk highway dalam pukul 11.40 gitu la...

mula2 akak aku drive jauh gak la dia drive sampai ke bukit gantang kot...(ingat2 lupa sebab dah mamai gak time tuh...haha) then following turn by my hubby...aku cuma duduk seat sebelah driver ja tp x drive...haha siap berselimut lg jgn x tau

kitorang singgah sahur kat tapah...x de choice sgt sbb pg2 melampau yang ada cuma satu dua gerai je yang buka...kira blh la lgpun jam masa tu br pukul 3 cam tu...kedai mana yang nak buka sgt(biarpun sebelum ni aku merasakan rnr suppose to open 24 jam kan) then sampai kat masjid shah alam dlm jam 5.30 agak awal la(sambung blk tdo...zzzzz)

siap mandi semua br bertolak ke kelas...jwb test, buat presentation, dgr syarahan dlm jam 6.15 br habis kelas aku...huhu lama weh aku dah sengguk2 time kelas health psychology tuh..haha trus gerak ke shah alam sbb akak aku ckp die(kak nizaa) dah tempah untuk buka posa kat ani sup utara...(ni pun selepas 4 kali aku call n last2 call henset kak syuhada sbb dia layan tdo sikit punye lama)

sampai kat ctu dlm jam 6++ agak awal tp sbb x de tmpt nak pg sgt lepak ja dlm tu ngan muka x bersalah...haha tp tu lah duduk lam kedai makan lg la rasa lapar kan


sementara menunggu waktu berbuka kita bergmbr la dulu...hehe

ni pic snap by my sis dah ani sup utara haruslah ada sup kan

me yang bolat n my hubby...

sebenarnya kedai ni aku perasan sebaik saja turun dari keta...glemer gak sampai kat shah alam pun blh ada kan...ni lah salah satu kedai glemer time pg2 untuk bekpest kalau kat sp...byk gak branch dia tp x sangka sampai ke shah alam ada branch dia...hebat :)

6 comments:

  1. pizet, nasi lemak cinta sayang tu asal dia sungai petani ka?? pesai i tak tau uuu.....:p

    ReplyDelete
  2. niza,

    yg dkt sp tu yg dkt carnival. aku tau sbb pernah p makan, pz bwk.

    makcik,

    x la, aku drive lps jauh gak dr bukit gantang. aku berhenti kt bkt gantang sbb lapar. ujan lebat gila masa tu.

    ReplyDelete
  3. kak niza: asal dia sp la nasi lemak tu first kedai dia kat depan cinta sayang tu pastu ada lg kat pekan baru kot(x penah singgah) tp x sangka plak sampai shah alam ada branch dia...sedap gak nasi lemak dia

    kak syida: ooo yaka ingat2 lupa sebab mengantuk dah time tu...haha

    ReplyDelete
  4. ooo..kalau yang depan kelab cinta sayang tu penah la makan...seriuss sedapp.. ramai la org kat situ..

    ReplyDelete
  5. lupa nk suh tapau nasi kt anis sup utara..muahaha

    ReplyDelete
  6. tapau apanya sampai sp dah basi...hehe

    ReplyDelete