Friday, August 21, 2009

bolatkah aku?

hari ni tengah dok bz menaip assignment(sbb esok wajib hantar...hehe) tp tgh dok taip tu rasa cam pedih kat tgn pastu aku dok ejas2 la gelang nikah aku ni kot2 la tersimpul ke apa kan tp dah ejas pun rasa sakit lg...dah tenung belek betul2 br prasan rupanya dh ketat...huhu adakah ini bermaksud aku semakin bolat?? tp nape bila timbang berat x naik agaknya gelang ni saja nak sabotaj aku...haha ayat sedapkan diri sendiri la kan...ni la gelang yang terpaksa aku simpan bersama cincin2 pemberian my hubby...sgt sedih ok

cincin2 ni plak dah la bersemadi dlm kotak sebab sejak dari aku peknen 5 bulan ari tu cincin2 ni memang dah x muat...huhu sabar je lah pizet lg 1 bulan setengah je...pastu diet la abis2an untuk pakai balik cincin dan gelang ini... :(


agaknya betul la kot memang aku dah makin bolat sebab my hubby ada cakap aku ni jalan macam penguin...hehe len kali cakap la aku ni cute cam penguin ke x de la rasa sedih sgt kan...hehe

footnote: selamat berpuasa kepada semua ye...sok puasa harap aku bolehla puasa penuh..hehe pnat woo ganti posa ni

5 comments:

  1. takpe.. bulan pose ni meh kita leper2kan body kita. hehe -p

    ReplyDelete
  2. x leh perfect love, pz pas due br la leper....huhu skang ni makan ckit ke byk ke sama ja..pasal makan sorang untuk 2 org

    ReplyDelete
  3. bolatnyer jari itu.. hehe jgn marah~~

    nanti lepas deliver pantang sungguh2 boleh pakai balik cincin tu.

    selamat berpuasa!

    ReplyDelete