Friday, August 14, 2009

jamuan perpisahan

semalam bersempena ngan pertukaran big2 boss aku ke majlis lain so ada la ckit jamuan perpisahan yang dibuat...aku plak bese la kan dah org buat jamuan haruslah attend tambahan plak makan free kan...hehe awal2 lg dah salah niat hehe
majlis tu buat kat cni la uolls...hotel sp inn yang baru je siap renovate, makanan kat cni blh la tahan sedapnya sebabnya sebelum ni ada gak majlis kitorang wat anugerah apc kat cni...gmbr masa majlis anuerah tu x de pun aku upload or ceritakan sebab aku malas nak upload bese la kalau dah lama gambar tu terperam aku pun dah jd malas la nak upload ni(alasan org malas)

ni plak ponarama lam dewan tu masa ni cam cerah ckit sebab mjlis x mula lg, plus pelayan tgh bz dok siapkan meja...kitorang duduk meja paling belakang skali sebab alasannye senang nak mulakan acara makan2 ni...haha yelah nnt kalau duduk depan kena sopan santun gitu...

mak buyung yang dah masuk 8 bulan...ish rasa cam br je aku peknen cam x sedar plak dah 8 bulan rupanya...lg 1 bulan lebih je aku nak bersalin ni rasa cam makin brdebar2 je hati ni, bila cakap kat my hubby dia kata nape lak nak debar2 cis mentang la aku yang bersalin bukan dia suka sgt at cam x de perasaan ni...huhu

ni plak kain lapik yang kitorang jdkan mcm2 pesyen sementara tunggu nak makan...haha yelah kalau tgk kat event tu patut kul 12.30 gitu kitorang dah blh makan ini lama gila kena tunggu sampai jam dua baru semua org habis berucap...mau baby pun bersmack down kat dalam nun...haha
ni adalah menu semlm...ayam kuning, udang masak lemak, ketam berlada, sotong sumbat, sayur paku pakis, ngan daging black pepper, ada lagi sup puyuh ngan kerabu taugeh+udang..yang lagi dua x sempat snap kitorang dah selamat bahagikan...haha tu la org lapar kan cepat je bab makan2 ni

ni mase round pertama..nasi putih je tp bila dah nak last makan tu ada plak derang bawak nasi tomato...cis2 elok la kitorang dah kenyang time tp mak buyung ni ambik gak ckit untuk rasa nnt kot2 blk kempunan..hehe

ni plak dessert of the day...sedap kek tu my ofismate cakap mcm kapal sebab ada coklat yang terpacak tu...haha dessert ni kitorang mintak 2 kali sebab sedap lgpun ramai gak x hadir so byk makanan yang x terusik...cam rugi je kan dah byr mahal2

sebelum blk harus la kite bergmbr ngan org yang dah nak pg jauh ni kan...ni ydp kitorang pasni die pindah g langkawi...yang x bestnye time nak bergmbr die masih ingat aku ni asal mane...huhu sgt x suka bila big boss kenal ni sebab aku kan budak jahat...haha
ni plak tuan setiausaha kitorang, die pindah dekat je g daerah sebelah(kulim), blh die tanya nape cepat sgt aku nak bersalin hehe sebabnya tahun lepas die pun tamatkan zaman duda die n kenduri die 9 hari awal dari kenduri aku...so die cam x puas hati bila aku bersalin bln 9 tp wife die due bln 11 kot...sabar aje lah

next week kitorang akan dpt 2 big boss barulah jawapnye...sgt suspen

footnote: hotel ni wat gak buffet ramadhan sorang rm30 kot aku tanya semlm, untuk kanak2 plak sorang rm18 kalau x salah

4 comments:

  1. aduhh bulatnya perot kamu~
    tp muka tetap ada seri2 .. hehe

    ReplyDelete
  2. sementara bleh mkn suma ni baik mkn

    ReplyDelete
  3. tu la mcm kadang rasa cam bwk bola je...rasa x caya lg diri sendiri peknen...hehe

    la ni memang hidang apa pun makan tambah plak semua org nak suh rasa...depa kata takut kempunan

    ReplyDelete
  4. Bulatnya perut..he3.

    Teringat masa mengandung dulu2..:)

    dh scan ker...mcm anak lelaki je tu..:)

    ReplyDelete