Thursday, August 27, 2009

aktiviti semlm...hehe

semlm macam biasa la kan pas sahur aku confirm tdo blk...hehe pastu bla nak bgn blk punya la payah nak buka mata...then kata kat my hubby ish rasa cam malas gile nak g keje skali pagi ni die layankan je rasa malas aku sebab die pun rasa cam nak ct...haha agenda kami pada hari semlm adalah menghabiskan duit gaji yang br masuk tu...hehe

first tempat yang kami pegi semlm adalah jj kat bandar perda nun...ni akibat terbiasa dari duduk kat klang dulu la kan...mest nak kena melawat jj tu gak walaupun x tau apa yang aku cr tp masalahnye bila pg mest ada 50% la, 30% la sgt menggoda aku ini untuk menghabiskan duit gaji...huhu sebenarnya semlm pg ctu sebab nak belikan kasut untuk my sister in law lame dah die pesan tp semlm br nak pg beli sebab br nak blk kg...hehe

lepas je beli kasut pg la menyinggah jap kat barangan baby...ada sale breastpump avent kat ctu, aku x de la experience lg pakai breastpump ni ye la beranak pun blom kan tp dgr review yang ada tu mcm best blh la aku try...rega one whole set back to work package tu adalah RM279.90 saje...normal price adalah RM389.90 okeh maka haruslah aku rembat satu...my hubby pun beli gak selipar(aku pangge kasut, biasa la kan dah org kedah semua jenis slipar ke kasut ke capal ke semua adalah kasut...hehe) ngan tshirt untuk die...oh ya kitorang singgah jj ni kejap je sbb trus blah ke tempat seterusnya...

kuar dr jj tu kitorang pg tanjung dawai...ala nak blk kg kan kenalah beli buah tgn...nak beli buah musim buah dah lepas alang2 dah duduk sp aku belikan ikan kering wat bekal blk kg...aku malas la nak masuk sampai ke arked sana so singgah la dkt kedai2 yang bercambah tepi jalan tu skali dekut gila singgit pun nak berkira...tobat pasni aku x singgah dah kedai akak tu...berkira sgt die kan...hehe

blk dr tanjung dawai tu br singgah bank2 yang ada untuk byr semua utang2 untuk bulan ni dan hasilnya...sudah pokai lalala nasiblah aku dah ambik kunci rumah br kan...(nnt la next entry aku cite pasal rumah br aku...) semlm sebab x sempat dah nak masak beli je kat pasar ramadhan depan taman aku...beli apa yang patut untuk buka posa ngan sahur...gmbr aktiviti semlm nnt la aku uploadkan sbbnye wayar dah tertinggal kat umah...huhu

footnote: semenjak dua menjak ni asyik sakit kat bawah perut adakah baby dah nak kuar...huhu tp bila org tanya sakit mcm mana aku pun x tau nak cite...susah nak digambarkan...hehe

7 comments:

  1. saket kat bawah macam kena tekan2 ke?
    huhuhu~

    dah beli breastpump ek? bagus2. kite tunggu sesiapa nak offer belikan kite nih. hahahhaa!

    ReplyDelete
  2. sakit mcm kena tekan ade gak...pastu mcm menyucuk2 je...pastu derang cakap kalau rasa atas dah kosong maksudnya dah x lame tp rasa mcm x kosong pun ke pizet yang x pandai...hehe

    tu la pizet br je beli breastpump hehe persediaan awal untuk breastfeeding nnt

    ReplyDelete
  3. wahhhh shopping ye.. hihi
    hujung2 hari ni mmg sentiasa sakit menyucuk2 kat bawah tu...
    baby dha turun la kot.

    ReplyDelete
  4. ye la kot dah turun...harap2 sempat la pizet raye nnt cam jeles tgk org makan ketupat, rendang huhu

    ReplyDelete
  5. jeng jeng..suspender tak? dah sakit-sakit tu.. hihi

    ReplyDelete
  6. kak nizaa: ada la ckit rasa risau takut x leh posa penuh...huhu nnt x leh raya lg la sedih tu

    ReplyDelete
  7. ala.. boleh je raya. tapi sambil baring ler.. hehe pas tu tengok org makan ketupat. tu je...

    jgn marah~

    ReplyDelete