Tuesday, August 18, 2009

rutin check 34 weeks aka 8 bln setengah

hari ni rasa sgt berdebar2 pg check yelah sbb hari ni ada last scan sebelum bersalin untuk tgk adakah saya ini sihat untuk bersalin secara normal...takut la uolls karang kalau buatnya x normal kena operate...huhu ngeri bab pisau2 doktor ni...

hari ni jugak kat klinik tu adalah sgt ramai org oh ye sebelum masuk korang kena buat saringan dulu kat depan klinik dia akan (tembak)check temperature korang guna termometer yang ukur suhu melalui telinga tu...so hasil saringan tu of course la aku lepas kan biarpun sebelum ni last check ada rasa cam nak demam sakit tekak segala tu tp dah sihat dah...agaknya last check tu sebab aku dah makin tambah usia ko diri ni x leh terima kenyataan so demam la sekejap...hehe

so ni adalah hasil medical check up hari ni ye uolls...
berat: 61.5kg(kena bebel dek nurse kata aku x cukup makan...nak makan apa lg bg berat...huhu tolak batu ngan kayu je kot)
bp: 120/80 (hoho aku adalah normal dan sihat)
jantung bb: 148/min(my bb sgt sihat)

oh ye untuk uolls jugak yang slalu rasa kepingin nak tahu jantina my baby it's a boy so dengan rasminya juga vote for my bb jantina itu juga ditutup ye...
doktor td dengan konfidennya ckp ai dah bgtau kan jantina bb ni ape...boy die ckp...bb pun hari ni adalah sgt sopan dengan tidak menendang scanner masa doktor tengah scan...kalau idak sgt hebat dia tendang2 scanner tu...kira cam x suka kena scan kot mcm menggangu die...hehe

No comments:

Post a Comment