Friday, August 28, 2009

my very own avent.. :)

sebelum gmbr2ni jadi basi kena lah aku uploadkan...hehe tu la slalu sgt jd pelupa...susah gak ni lah hasil aktiviti hari rabu ari tuh...aktiviti menghabiskan duit gaji...lalala

hari tu jenguk kat blog akak ni akak vp tgk die beli set avent kat jj cuma 279.90 wah trus jd rasa cam teruja nak g beli...sebabnya sebelum ni review kat online shopping habis murah derang jual cuma 320++ pastu kalau kedai luar rega dia memang ngam2 389.90 tu x de less lansung...abis dah jj ade sale haruslah ambik pelung kan...oh ya sape ang x nak one whole set cuma nak beli breastpump die saje pun ade jual gak...dari 219.90 tu tinggal 189.90 saje...sale ni x tau plak sampai bila mungkin pas merdeka abis la kot...

settle je menghabiskan duit gaji lalu kat depan ni ada promosi raya...trus rasa nak bergmbr jap..hehe my hubby la kan jd photographernya
ha kau dah excited sgt nak bergmbr trus jd cam zorro gitu...haha lupa nak buang mask kejap...

ok ni pose skali lagik...hehe suka gmbr ni sebab nak cam slim ckit kat pipi..chewah ayat memujuk diri sendiri...lalala

ni la breastpump idaman kalbu yang berjaya dibeli...show off sebelum disnap gmbr sebelah dalamnya
ni plak beg therma yang memang akan dapat bila beli satu set die...cam cntik gak...ala2 comel dan padat gitu

ni plak isi belah dalamnye...satu set ni ada 2 cool pack, 4 disposable breast pad, satu breastpump, 2 botol 4 oz dan 2 botol 8oz...

doakan lah bg aku berjaya fully breastfeed nnt ye..sgt teruja nak try tp memandangkan baby blum lg kuar harus aku tunggu la kan...sabo pz bawak2 bertenang dulu...hehe nnt kalau ku dah guna br aku letak reviewnye ye...

semlm my mum dok bising kata my baby mcm dah pusing kepala ke bawah n macam dah turun huh sgt suspen adakah dah sampai masa die nak kuar?? cam x sabar2 plak anak aku ni nak tgk dunia...adakah aku dah x sempat nak raya??

footnote: hari ni nak blk kg kat rantau panjang berposa kat sana 3,4 hari plak...hehe

No comments:

Post a Comment