Monday, August 17, 2009

usaha gigih membawa kejayaan?


dikala lg 5 hari nak sambut posa(aku hari ni posa ganti yang penghabisan...hehe) aku rasa persediaan aku bukan untuk sambut posa tp untuk kelas pjj aku yang last...sebenarnya aku ada lagi kelas pjj 3hb10 nnt yakni pas raya tp aku dengan confidennya bgtau semua lecturer kelas aku yang time tu aku dah bersalin...haha tp kalau nak ikut logik betul apa kan time tu aku dah lepas due(due aku 30hb9) so kalau aku p kelas time tu buatnya aku tersakit nak bersalin dlm kelas x ke naya...huhu

kembali ke cerita asal...ewahhh mak buyung ni suka sgt la kan menyimpang dari tajuk...haha sebenarnya kelas aku weekend akan datang ni agak padat jugak la uoolllss...huhu bukan apa memang la aku cuma ambik 3 subjek je sem ni tp aku ada 4 essay yang nak kena submit, satu presentation, satu paperwork, satu collage, dan jugak 2 test...huhu maka apa lagi padan la dengan muka aku ni yang dah last minit br nak siapkan essay2 itu semua...nasib la dah siap 2 essay hasil kesedaran aku yang x berapa tinggi ni(akibat dok gila berladang x habis2 kat 'mukabuku' tu...haha)

tp paperwork tu aku difahamkan kena hantar secepat yang mungkin...ish aku dah pening tahap gaban ni serta merta semua idea aku ilang...huhu nak kena pergi mencari ilham ni...huhu
presentation tu nasiblah kakak ku yang tercenta tolong bg idea untuk tajuk...sgt suka sbb memandangkan otak aku sedang tepu haruslah ada penyumbang2 idea untuk aku(degree nnt harus dibahagi dua kah? atau tiga? empat?)

maka apa lagi pizet insaflah sekejap dari berladang tu dan siapkanlah assignment itu semua...haha

footnote: sgt tensen dengan parking yang makin limited skang ni...ada plak dok bg berniaga kat parking yang limited tu...huhu kuasa bukan kat tgn aku

3 comments:

  1. pizet..memang bertuah la suria kangar tu..hiihihi..
    ala pizet..akak beli microwave ni pon sebab nak panaskan lauk senang..
    oven dah lama beli..tapi jarang2 sekali ler membakarnye..huhuhu

    ReplyDelete
  2. tu la asyik berladang (sama goes for me walaupun ladang aku x besar mana lagi :p)

    ReplyDelete
  3. kak imah: ingatkan td beli sebab nak buat kuih raya ngan menu bakar2 td...dah ada dah rupanya oven sebelum ni...hehe

    ma sister: best apa berladang x yah dah berpeluh sat ja leh tuai hasil...hehe

    ReplyDelete