Tuesday, June 12, 2012

parenting study...

wah dah jadi mak-mak kan maka kena la study sikit nak besarkan anak ni..saya kan mak budak baru belajar...since semalam dok layan you tube pasal cara nak tidokan anak, nak wean offkan susu malam-malam...feeling mat saleh plak...haha

dan hari ni aku el kerana si kecit debab tu tiba-tiba demam...reason demam? aku pn x tau...tapi dah bagi mandi, makan ubat dan tido..harap-harap kebah la jap lagi...dan since dah el plus aku posa ganti hari ni...x yah susah-susah nak masak memasak...leh sambung study you tube lagi...haha

just sharing antara video yang aku tengok..yang aku rasa macam boleh eh buat lagu tu...agak kejam tapi dalam masa seminggu ikut kata nanny tu akan berkesan...janji rutin yang sama diwaktu sama setiap malam..perlu tegas dan waktu sama tunjukkan kasih sayang...





some info jugak dari cni

No comments:

Post a Comment