Thursday, June 21, 2012

menu bulan posa

dah brapa lama berangan ni...majalah rasa yang keluaran edisi bulan posa pun dah kemain lagi study (study untuk exam pun dak lg!!) siap dok rangka-rangka lam otak nak buat menu untuk sebulan posa...haha kemain lagi kalau bab makan kan...

so far dah nampak brapa menu yang ada lam perancangan..harap-harap menjadi la aku masak tu..bukan menjadi seperti resepi atau tidak cuma risau kalau vitamin M datang...harapan tinggal harapan je la...resepi nanti maintain jadi resepi je la..haha tapi satu ja lagi kerisauan dalam hati..agak-agak tahun ni macam tahun lepas ke tidak...tahun lepas memang ke laut la..ofis aku memang bagi balik awal..pukul 4.30 dah boleh balik...tu orang lain la kot..aku sampai rumah pukul 7 dah besar rahmat...huhu sebabnya tahun lepas aku kena check bazar ramadhan..jangan marah aku ya peniaga-peniaga bazar ni...saya hanya menjalankan tugas...kalau x mau saya saman ambik la kad suntikan awal-awal ni...huhu

tahun ni belum ada keputusan lagi...kalau jadi lagi jawabnya masak aje la mana sempat..nak bersuka ria beli lauk kat bazar adalah x berani...huhu kang ada yang santau aku plak marah sebab saman depa..huhu

p/s: dilema jadi ik

2 comments:

  1. owhhh inspector kesihatan ker he3...

    tahun ni InsyaAllah nk masak sbb tahun lepas hubby dok outstation masa bulan poser, x sempat nak masak utk dia...

    ReplyDelete
  2. saya masak je.kadang2 sangat berbuka kat luar.
    masak simple2 je..

    wah dasatlah pemantau bazar ramadhan.
    ada tak orang cuba bagi rasuah dengan ayam golek? hehe

    ReplyDelete