Wednesday, June 20, 2012

lazada...bagi balik duitku!! part 2

rentetan dari entri aku pasal lazada tempoh hari...dan semalam selepas panggilan telefon dekat customer service dia yang entah kali keberapa..katanya dalam tempoh 2 hari akan dapat balik duit refund tu...sempat lagi tanya kenapa lambat sangat proses refund ni..dan katanya proses refund ni memang ambik masa sebab ramai nak refund..jawab aku adalah lain kali kalau dah lama jangan la cakap 8-10 hari, bagitau je 30 hari ka..x la rasa nak marah sangat kan kan

petangnya pulak dapat call dari lazada cakap dia adalah manager customer service tu la kot...dan katanya dalam tempoh 2 hari akan settlekan refund ni...dan kalau x dapat jugak boleh call marah-marah dia...okeh tunggu dan lihat

pagi ni kejap tadi rasa nak buka dan tengok cimbclicks tu...tengok-tengok angka dah berubah...lalala suka-suka rasa macam satu beban sudah hilang dari atas kepala...hihi harap-harap ini adalah kali terakhir aku berurusan dengan lazada ni kot..kalau korang nak beli barang dari dia aku x galakkan jugak x menegah..pendapat masing-masing..mungkin masa aku beli tu barang dah out of stock dan proses refund ambik masa lambat..kalau barang tu ada x lah jadi macam kes aku kot..lagipun tengok orang yang like lazada kat facebook nak cecah 10ribu dah..kira ok la kot company ni

kes adalah solved...tutup buku

p/s: mood suka hati


8 comments:

  1. alhamdulillah setel. tu la, experience membeli tak sama kan. saya pon pernah rasa order lain dpt lain. owh frust.. so puasa 5tahun la kot membeli dari pihak itu :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah dah ok...fuh2..sy pon nak blacklist la lazada..even dah 10k page like..hohoho

    ReplyDelete
  3. nasib bek dapat balik.. setel..g beli tpt lain..huhu

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah.. settle kes yer..
    zura memang cukup takut nak beli on9 skrg.. banyak sgt kes tak sedap di dengar..

    ReplyDelete
  5. alhamdulliah dapat balik duit tu..

    ReplyDelete
  6. blacklist la lazada dlm list aku. tak kira la 10k pn customer dia, x suka jgk.

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah setel sudah yer...:)

    ReplyDelete