Friday, June 15, 2012

3 hari cuti

biarpun semenjak 2 menjak ni aku rasa macam kelibat aku adalah sangat kurang dekat ofis...tapi bila dapat cuti umum tambah sehari ahad ni jadi 3 hari cuti tetapla rasa excited...haha boleh dak lagu tu...tapi since tengah-tengah bulan yang mana expenses bulan ni agak la banyak maka dah jadi miskin sebelum gaji dan simpan la semua harapan nak pegi kemana-mana...huhu cuti 3 hari pun kita duduk rumah je la ye

tapi bila fikir dari sudut yang positif..eceh ni ayat mengubat hati sendiri la ni...sebab dah brapa kali wiken aku x lekat dirumah...berjalan ja kan x pa la wiken ni 3 hari pun kita duduk rumah je la..kemas rumah, siapkan esemen, study, dann ajar syauqi potty training...hihi

hari ni macam ok la training dia, bab nak kencing boleh ja dia cakap tapi buang air besar 3 kali membuang 3 kali jugak terbabas...huhu redha je la lap lantai hari ni...bersih la lantai aku 2,3 hari ni...badan masih lagi suam-suam dengan kurang selera makan, banyak minum air ja, susu pun x brapa nak laku hari ni

petang tadi pengasuh dia buat surprise datang tengok syauqi...risau kot sebab kemarin aku ambik awal dah demam panas sangat...merengek pun banyak jugak...maka hari ni since dia x jadi balik kampung datang la tengok anak bujang tu...dulu pantang ibu datang mesti nak ikut balik tapi hari ni kemain lagi x mau ikut...

p/s: duit refund aku dari lazada yang kemain gah masih lagi x dapat..konon janji 8-10 hari...ni hari ke 11 dah..email pun x berjawab dah...kemain lagi gah nama company service adalah hampeh

No comments:

Post a Comment