Sunday, June 10, 2012

alhamdulillah

dalam wondering yang macam-macam tu selamat jugak aku berpergian 3 hari 2 malam dan selamat sampai petang kelmarin..pegi dengan bas balik dengan kereta..sebab balik awal lagi cepat leh peluk anak-anak...hehe lagipun takut lambat sampai syaza menanti-nanti mama dia ni..hehe

dan nasib baik la boleh tumpang member aku tu...sebab bas sampai dalam pukul 10 lebih kurang lepas tu yang naik bas majoriti sambung cuti lagi hari ni...nasib jugak aku x cuti..maka hari ni tunggu ofis la kita yer...aku sampai ngam-ngam pukul 5 encik hubby ambik dekat ngan rumah member aku tu...sampai rumah pengasuh depa dalam dekat kul 6 balik rumah trus peluk si kecik aku tu..

sampaikan encik hubby tanya dekat syaza rindu aku ka rindu nenen dia..sebab kalau boleh x mau berpisah dah...aku bangun kejap dah menjerit suh baring dia nak menempek ja..haha

si syauqi x macam-macam karenah cuma excited jumpa balik dengan mak dia..peluk-peluk kejap pastu sambung aktiviti main game dia...kejap ja ciwi nak jumpa mak dia kot...dok dengan encik hubby pun masih lagi ok..dah makin besar anak bujang aku tu

moral travel kali ni:
1. kotak coleman tu x muat untuk travel 3 hari 2 malam, perlu yang upgrade saiz sikit lagi
2. ke tempat yang selalu aku pegi agak la boring tapi feel je la macam tourist kat situ..bila orang jual tu cakap klate aku jawab balik bahasa tu jugak...hehe ingat aku x faham ka?
3. len kali kena bgtau lagi awal nak cuti...sebab dari pagi asyik menguap ja ni
4. macam mana aku tinggalkan stok susu macam tu jugak berganti bilangan dia...alhamdulillah
5. aku memang x leh berjauhan dengan anak kot sebab 2-2 malam aku x terjaga pun nak pam susu...huhu jam tu nyanyi la sorang2 kul 5 lebih masa azan subuh baru aku jaga..bunyi azan lebih mudah buat aku terjaga

apa-apa pun rasa lebih confident nak kursus lama-lama...syaza dah makin berdikari bila jauh dari aku...hihi

p/s: tenkiu jugak dekat encik hubby yang kilatkan dapur sepanjang ketiadaan aku...nasib la dapat bini x rajin kemas2 ni...encik hubby plak memang rajin kemas rumah..sayang awak...hihi

No comments:

Post a Comment