Monday, June 18, 2012

lazada...bagi balik duitku!!

ni selepas memendam perasaan seberapa lama...email jugak sudah x dibalas oleh cutomer service dia..bila call janji nak call balik tapi sampai ke sudah x call...kalau aku kata penipu nak marah plak kan...nak plak sekarang ni memang makin gah iklan dia dimerata-merata..menambahkan lagi sakit hati didada...

tengok orang guna ipad dah macam trauma okeh!! ipad kemana duit kemana...aku beli 10 april okeh...cer kira dari 10 april ke hari ni dah brapa hari...pastu refund dari 30 may sebab asyik brarang out of stock baik la ambik duit balik...dia janji 8-10 hari bekerja...cer kira lagi dari 30 may ke hari ni dah brapa hari...agak-agak 10 hari derang tu brapa la

konon la kan gah sangat south east asia la dia punya kawasan liputan..habis tu x kan nak bayar balik duit aku yang rm1599 pun x mampu...kalau dah untung ribu riban brapa sangat la duit aku tu kan...aku cuma mintak duit aku balik ja..dah macam tahap pengemis dah aku rasa ni...silap-silap nak raya nanti belum tentu aku dapat duit aku tu apa??

p/s: mohon lebih kesabaran dalam berurusan untuk duit aku ni...huhu

11 comments:

  1. Replies
    1. dengan lazada tu kak di...nama company kemain gah..nak refund pun hegeh...

      Delete
  2. beli ipad ker?

    semoga dpt balik duit tu, amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. da x jadi beli..huhu harap2 dapat la duit tu...geram ja

      Delete
  3. kalau pi ofc dia xleh?mintak je balik duit kat dia..ribu tu..geram lak..xpun wat je report ngan kpdnkk..jangan bg lepas depa ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok sok lusa x dapat gak memang nak p tribunal pengguna...tgk bantuan apa blh dapat lak

      Delete
  4. ohhh... nih yang buat fobia nak beli on9 nih~

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa nasib kami kot jadi kes macam ni..kalau barang tu ada x jadi kot berbulan2 ni

      Delete
  5. lazada nie bkn main lg iklan die... td tgk kt fb die offer tuk student uitm... RM50 baucer... sib baik xterjebak... bahaya klu beli on9 brg mhal2 sgt nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau beli pastu x dapat jadi la cam aku...kena dok call berkali-kali...main2 balas2 email...dah macam org bercinta la plak

      Delete
  6. order saya 3 item juga belum dapat.... berapa kali dah call tanya order,,, walhal payment sudah diapprove... mereka minta prove of payment... saya hantar... masih juga pending shiping...

    ReplyDelete