Monday, June 11, 2012

anak dara??

ok ni ceritera pasal trip to kelantan hari tu...sesi kursus tamat pada petang jumaat maka dalam pukul 5 lebih tu pakat decide nak pegi PCB...naik bas la tapi ada jugak x mau pegi dari 2 bas tolak-tolak tinggal sebiji bas...bos besar naik starex pegi jugak

dah sampai PCB ujan lebat jugak...x jalan jauh pun la...pegi 2,3 gerai pastu decide dan pegi pilih lauk-lauk..bab nak tanya-tanya aku tanyakan share makan yang celup-celup tepung tula...air kelapa kongsi 3 orang...agak berbaloi la makan...total air kelapa rm3.50 sebiji campur air gula, celup-celup tepung tu rm20...share 3 orang tu..malam dah x makan malam dah

dah makan kenyang-kenyang ada la mamat yang keja kat gerai tu macam nak mengorat..dah masuk level mak-mak orang ni bila orang ngorat pun macam blur kata ko...dah jalan separuh baru member aku tu kata..wei depa tu ngorat kita la...terus aku tengok ngko, ngko tengok aku..yang kata tu tengah bawak perut anak no 2 tapi perut x brapa nampak lagi, yang lagi sorang anak memang dah dua jugak macam aku...trus betul-betulkan tudung perasan lawa kejap...muahaha

p/s: opps encik hubby tumpang lalu yer...haha

4 comments: