Tuesday, April 10, 2012

sms cinta dari uitm

sejak 2 menjak ni selalu sangat dapat sms cinta dari uitm..haha mula dengan result periksa..suh check email dia akan emailkan dekat email sendiri brapa dapat..brapa pointer semua-semua la, lepas tu nak lagi best pasal yuran mula dengan aku lambat bayar yuran hari tu sebab cari dana nak bayar kan..haha

mula dia bagi kata potential gugur taraf..ok masa tu dah kalut dah cari dana, hari jumaat 30hb aku dah p bayar sebab tarikh tutup dia 5hbapril, pastu dia ada cakap dekat web kalau bayar 3 hari sebelum tarikh tutup kena call dia bgtau, sebab aku rasa 30hb dengan 5hb tu lebih dari 3 hari aku x call la dia

pastu hantar plak kul 3 tadi kata dah gugur taraf..gelabah la sat..haha check lam bendahari dah tulis yuran dah bayar..nombor telefon bendahari tu punya la banyak semua enganged dengan x berangkat..memang bagi orang angin ja..geram oh last call sebelum berputus asa ada jugak orang angkat..bagi nombor matrik pastu dia kata abaikan ja sebab dah bayar

tup tup jap tadi dia sms lagi..sila abaikan jika pembayaran sudah dibuat..haha memang suka bersms la uitm skang ni..nasib la nombor dia 15888 kalau 012 ke 013 aku dah ada member sms baru dah lepas ni..haha

1 comment:

  1. kite pun same kak pizet dapat msg camtu..padahal dah bayar 26 mac..kite rase system UiTM ade masalah kot
    Gelabah gile mase dapat message tu..kalau kite ni heart attack ke da lame out..UiTM oh UiTM ~~

    ReplyDelete