Thursday, April 26, 2012

ofis baru

hari isnin hari tu sempat pegi melawat bakal tempat baru di ofis baru...biarpun pindah x jauh mana pun tapi dah rasa-rasa keletihan nak angkut barang jap lagi...nasib bukan bulan posa
pemandangan dari foyer depan...betul ka orang panggil foyer..haha tapi sini kira dah level 1 la sebab ada lagi level g...pastu parking macam banyak tingkat jugak...harap-harap x berebut parking lagilah lepas ni
semua ada 7 tingkat kalau x salah aku..nanti aku duduk dekat tingkat 3
kaunter di lobi...kaunter pertanyaan kot...sebelah kanan ada kaunter tempat bayaran cukai pintu
meja untuk N17...L-shape tu...lawa-lawa, ada yang berangan nak letak apa dah dekat ruang atas tu selain excited sebab ada kubicle...haha x penah merasa kan
bakal sudut aku yang baru..x leh panggil bilik sebab x dak pintu..consider sudut jugak...lebih dari yang diharapkan..alhamdulillah dah mula berangan macam-macam nak letak..haha belum masuk barang nampak la luas...tambah fail-fail dah serabut balik rasanya
pandangan jauh sikit...
pantry...kecik ja...tapi ada dua pantry...rasa nanti mesti ambik mana dekat ja kot
kaunter kat jabatan aku...wah ada yang kena duty kaunter pasni..hukhuk
bilik konsultasi katanya...nak consult apa jangan tanya aku...haha

baru pegi tengok dah mula pasang angan-angan macam-macam dalam kepala..haha tah hapa-hapa ja kan, moga nanti production kerja pun bertambah dengan ofis baru...gaji baru, tunggakan gaji..lalala sungguh x sabar...banyak dapat berita baik dua tiga menjak ni...harap berterusan la hendaknya

5 comments:

  1. wahh dah siap ka?? cantiknyaa :)

    ReplyDelete
  2. kat mana ni?

    lawo la carpetnyer....

    ReplyDelete
  3. oitss adik.. opis baru ang kat mana ni.. mcm best jaa.. aku pon x sabaq nak dok opis baru tgh renovate nii

    ReplyDelete
  4. kak nizaa: ada lagi sikit-sikit x siap lagi ni...jangka bulan 6 ni pindah masuk

    lia: bertentang dengan ofis lama ja...dekat sungai petani

    mama ieqa: dekat depan ofis lama ja kak...aku lama tunggu ni..tiap2 hari lalu depan dia lagi x sabar...hehe

    ReplyDelete
  5. canteknye~ jelesnye tengok kampeni org sume besar2.. bertingkat2... tempat keje saya kecik jer.. org pon tak ramai kt opis.. suma duk site..

    ReplyDelete