Sunday, April 1, 2012

lembut hati?

wah tadik kemain lagi sesi luahan perasaan marahkan si pengasuh...haha skang mood rindu dekat si syauqi..lepas sesi luahan perasaan dekat mak then mak plak bukan bleh bab cucu-cucu kesayangan ni..lepas sesi speech terapi adik aku dekat hospital alor star, trus lajak dengan kakak datang rumah aku ambik si syauqi...dah mak dia plak rindu-rindu dekat syauqi..haha sentimental plak

syaza plak sebab malam-malam harus ngempeng ngan mak dia maka tok x ambik la bawak balik kuala nerang...tinggal syaza ja hantar pengasuh sampai hari rabu ni..sebab hari rabu malam dah balik kuala nerang sebab khamis pagi nak bertolak ke johor..nak g tengok si qaireen sofiah..lalala

dan bila syauqi x dak ni..leh la lama-lama depan laptop..anak dara dah lena dari tadi...x dak orang nak berebut laptop cam slalu..hukhuk

dan lepas sesi borak-borak dengan pengasuh dia petang tadi macam terfikir..apa salahnya bagi peluang dekat dia lagi..yaa memang aku mudah lembut hati..kelemahan aku jugak kot..mudah sangat maafkan orang..kadang marah-marah then x lama dah rasa macam nak borak-borak balik macam biasa macam x ada apa..huhu lagipun dia jaga syauqi dengan syaza adalah baik-baik...kalau luka pun dia bgtau...x de la sembunyi-sembunyi kalau calar-calar ni..mungkin patut diberi peluang memperbaiki kelemahan..dia jugak manusia..

lembut sangatkah aku??

No comments:

Post a Comment