Thursday, April 12, 2012

petang kemarin

standard kan di hari cuti yang x berapa banyak aktiviti..dah masak, lunch..berkejar-kejaran makan, kejar-kejar simpan pastu mandikan budak berdua tu, then bagi tido skali dengan makpaknya tertido sama...haha terjaga balik dalam pukul 4 lebih sebab panas sampai berpeluh-peluh padahal dah pasang aircond dengan kipas keluar dari bilik pegi ruang depan, si syaza sibuk main motosikal si abang, aku plak sebab panas dah berbaring atas lantai, pastu bangun pegi tengok grill depan..sambil dok pikir nak basuh grill sebab penuh dengan taik burung..tensen ja aku dengan burung-burung ni...habis grill aku

x lama tu encik hubby panggil ada call dia kata..fatin tanya aku rasa dak bergoyang, ada gempa..aku jawab ja dak pun..dia marah la plak kat aku kata orang lain semua rasa, aku ja dak..haha dia dekat tesco pun diarah keluar..tapi serius memang aku x rasa apa-apa, tanya encik hubby pun dia kata x dak rasa apa..ok kira memang kami yang x rasa la kot..ka sebab aku dok mamai bangun tdo tu kot?

lepas tu tengok berita harian online dengan tv memang ada pun gempa...dekat acheh sana 8.9 skala ritcher..hmm kira aku ja kot x rasa..nasib ja la

2 comments:

  1. kami berlima kt rumah pon tak rasa apa2 hhehe.. tu yg pelik bila tgk kt fb semua bgtau rasa gegar..

    ReplyDelete
  2. hahha.sama la ngn ak..tak pasan lagsung ada gegaran,,

    pzet, ak tag hang buat contest..klu rjin wat la ye

    ReplyDelete