Saturday, April 21, 2012

rutin biasa

hari ni macam minggu sebelumnya rutin biasa datang sini lagi sebab ada kelas cuma kali ni aku pegi lebih lambat..kul 7 lebih baru bertolak dari rumah kampung..singgah juru untuk bekpes dan reload plussmile, pastu sambung perjalanan singgah lunch dekat mc donald puncak alam, masuk kelas petang yang mana kelas aku hari sabtu memang cuma ada satu ja...dan kelas tu cuma 50 minit x sampai...wah tunggu lagi..call encik hubby trus check in hotel dekat meru...

petang plak sebab x tau nak pegi mana dan x tau nak makan dekat mana maka jalan-jalan pasar malam dekat sini..sebab teringin nak makan ni
jalan-jalan jumpa gak gerai yang jual feveret aku ni...syaza pun makan dengan beria..tapi teringat plak dekat syauqi..hmm harap-harap ok la bujang aku tu duduk dengan tok dia..mak yang pun x dak sebab ikut skali kali ni..pegi berdating dengan BFF dia
ni plak sok lunch mesti kena cari...pun feveret jugak ni..sebab dekat espi x jumpa yang memenuhi kpi aku..haha tempe garing pastu salut sikit ja sambal..memang sedap makan ngan nasik

kredit to: cini dan cini

mak aku pesan suh beli durian dekat rnr bukit gantang...wahh gamak satgi sampai rumah pening-pening lalat x dengan bau durian tu? ke ada cara lebih mudah nak beli dan bawa durian ni..huhu

1 comment: