Tuesday, July 27, 2010

ohh

ohh dah 2 minggu berturut-turut macam x semangat nak update blog...rasa orang yang baca pun rasa x semangat jugak nak baca tapi rating masih baik...alhamdulillah...semua gara2 gcb mcd itu...ohh ramai jugak peminat mcd rupanya sebab bila letak tajuk macam tu ramai la tersesat masuk belog yang x ada apa2 ni...semata2 nak tengok review aku yang biasa-biasa ini pasal gcb mcd...hehehe

ohh biarpun mood nak update macam hampeh aktiviti blogwalking dan terjah belog orang lain masih macam biasa...baca2 cerita orang dan kalau rajin tinggal komen dan byk la yang aku baca dan x komen...ampunnn dan ada jugak cerita buat aku senyum sorang2 sebab ye lah setiap orang lalui hari yang berbeza dan di tempat yang berbeza dan macam2 cerita... :)

kemarin buka belog dynas dan my name termasuk dalam list...ohh sangat terharu...suka2 komen yang cuma biasa2 tapi bila hati semasa menulis adalah ikhlas memberi pendapat maka akan dihargai oleh penerima tiba2 berjiwang kejap dan balik rumah trus cerita kat en hubby kata belog yang biasa2 ini telah dikunjungi oleh artis yang meletup dan en hubby cuma senyum...memang pendengar yang setia...

ohh ada jugak belog yang buat contest dan aku rasa sangat la teringin nak join tapi bila history lepas2 telah buktikan yang aku ni memang x bertuah buat aku pikir 4-5 kali nak join...bukan x sudi cuma diri ni memang x bertuah...not lucky enuf...mungkin aku kena kutip bunga buat mandi dulu kot2 lepas tu jadi orang yang bertuah :)

y yer aku letak tajuk ohh entri ni macam pelik tapi lantak lah...hehehe daaaa

5 comments:

  1. tak dak mood p la cari mahmood...hahaah larikssss!!!!!

    ReplyDelete
  2. klu join ga/contest xtentu lg bertuah ke x.. tp klu xjoin, kompom xbertuah..kehkeh.. pa pun, best of luck..

    ReplyDelete
  3. ala.... usaha tangga kejayaan. mana tau satu hari nanti menang jugak. join je la kontez kontez yang ada.

    ReplyDelete
  4. mas tengok kat tepi tue... fully clothdiapers kan syauqi... maknanya dah tak pakai pampers ker...?

    ReplyDelete
  5. kak nizaa:cni x dak en mahmood...canne tu?

    mama imaan:pz dah mls...ngeh2 tunggu mood rajin plak

    inaz:tgk bila rajin nnt join la kot

    mas: x fully kot sebab spare incase x dan basuh tapi takat ni memang travel pun pakai cd la

    ReplyDelete