Thursday, July 1, 2010

lelaki itu...

minggu ni memang aku kena sindrom ape tah aku masuk blog orang blogwalking baca dan banyaknya aku x komen pun...buka blog sendiri tapi x update memang la aku dah kena sindrom pemalas yaa amat...semalam mendengar ceramah sekerat hari dan pagi ni bacaan yasin dekat dewan tikam batu dan naik ofis kut2 ada angin rajin datang kan maka aku update la blog aku...hehe boleh ke kira macam tu

ok sebenarnya aku update blog pun sebab pagi tadi ternampak adegan mesra yang berapa mesra dari pasangan yang boleh dikira kontroversi gak kat opis aku...kalau korang keja sepejabat ngan aku mesti tau punya la pasangan ni...aku kasik nama jamil ngan julia aje la suka suki bg orang nama...ni bukan nama sebenar ye

aku masuk keja kat ofis ni x de la lama dalam taun 2008 macam tu dan masa aku masuk keja aku x tau plak jamil ngan julia ni laki bini...ye lah kan si julia ni datang ofis naik bas...rumah dia dalam 10 minit perjalanan jugak la dari ofis ni...dan si jamil ni datang nek kia...kaler itam kaler pun nak highlight jugakk dan sapa2 yang x kenal derang berdua ni mesti x tau punya la kata derang ni laki bini...dan aku dapat tau dari member opis aku la yang derang ni laki bini

dan si jamil ni plak dengar ceritanya ada awek yang boleh tahan seksinya yang masih lagi menuntut yang ipta utara malaysia...aku x tau la cinta ke nafsu ke sebabnya si julia ni dah masuk umo 40an dan jamil ni plak baru 30an...penah jugakla terserempak beberapa kali si jamil ni dok usung awek ni ke hulu ke hilir siap kena serang dengan bapak awek dia sebab ye la si jamil ni kan laki orang...bapak awek dia mesti la x bagi anak dia kawan dengan laki orang...

si julia ni plak aku tengok jenis pendiam, x banyak cakap, simpan rahsia sorang2...banyak menyendiri la...oh si jamil dan julia ni ada anak jugak dalam 3 orang kot, yang sulung adalah perempuan baru tingkatan 3...kesian dia dapat bapak x sedar diri...dan kalau x salah cerita si jamil ni x balik ke rumah...aku x tau plak si julia ni p rujuk pejabat agama ke x sebab dah macam gantung x bertali la kan lama tu weii dari 2008 aku masuk sampai 2010...dah la sama2 keja satu pejabat

si jamil plak mengikut sumber yang boleh dipercayai, si jamil ni buat pengakuan yang dia dah terlanjur dengan awek dia tu dan awek dia suruh bertanggungjawab dan derang dah pun kawen...kira kawen senyap2 la kot sebab orang seofis pun x tau, si awek ni dah tamat belajar dan keja di kl nun...dok ulang la kot si jamil ni pegi kl, aku tengok si jamil ni pun macam orang bermasalah dan tak terurus...siap bulan lepas keta dia kena tarik lepas 10 bulan kot x bayar owh aku x tau macam mana smpi 10 bulan baru derang datang tarik

dannn tiba2 pagi tadi masa aku dok menunggu nak masuk dewan aku ternampak si jamil ni datang dengan si julia naik kereta bersama2...seperti tiada apa yang berlaku...kalau betul derang dah berbaik aku doakan kebahagian mereka tapi dari segi perasaan pompuan aku sangat tidak sukakan si jamil tu...buat bini macam baju, bila suka datang bila ko x suka tinggal x bertali macam tu je...gila ahh dah la curang dengan pompuan len...memang aku x suka dia :( ofismate aku kata mungkin jamil ni berbaik2 dengan julia untuk langsaikan utang kereta dia yang tertunggak tu...kes prejudis kat dia

moral of the story: setialah pada pasangan anda biarpun banyak kekurangan dia pada mata anda

1 comment:

  1. wahaha...mcm kenal siapa jamil dgn julia tu..huh, xkira..nak prejudis gak..tu bukan laki tp jantan...menci

    ReplyDelete