Sunday, July 4, 2010

bercuti...

pabila 3 hari bercuti...dok umah, masak, kemas rumah, berinternet, berulit dengan anak dan suami...memang best...aku cuti 3 hari ni dan hari ni adalah hari last, patut hari ni aku kena keja tapi disebabkan pengasuh syauqi bercuti sebab menghantar adik dia ke uitm shah alam maka en hubby aku pun mintak aku ambik dengan alasan dia penat nak mengasuh budak kecik yang payah nak tdo tu dan aku yang memang bab cuti ni memang laju trus ok...haha

oh kami bertiga baru saja balik dari jj bandar perda, buat kad jj, beli kemeja untuk encik hubby, beli t-shirt for me dan beli kasut untuk budak debab tu dan balik, ayam teriyaki aka ayam bakar dekat jj tu memang sedap, tiap kali pegi mest nak beli nak seketul saja selalu x cukup...rasa cam nak p beli lagi :)

semalam dengan gigihnya berusaha buat durian pancake sebab terliur tengok dekat belog kak nizaa tapi midvalley itu adalah sangat jauh maka end decision buat saja sendiri tapi bab nak lipat2 tu memang leceh, berjaya jugakla buat satu tupperware kecik yang x berapa kecik dan bawak pegi ofis sebab pagi tadi ada jamuan kecik2 sempena bos jabatan aku nak pencen esok lusa...biarpun hanya satu tupperware kecik yang x berapa kecik tu tetap bau dia semerbak satu ofis...haha peti ais aku pun lekat bau durian jugak :P

ok end of story nak pegi membuta eh melayan budak debab memunggah rumah... :)

No comments:

Post a Comment