Tuesday, May 18, 2010

i'm newbie at geng blogger.. :)

aku lama dah perasan komuniti ni tp cam malu nak join...pastu tgk je orang lain join...buka dan tgk...dan tgk...dan tgk ehehehe

dan semalam aku beranikan diri explore cari tempat nak join jugak...wahh aku ngaku memang jakun...puas aku klik merata last2 nmpk button fesbuk kat atas tu aku klik dan owh rupanya kat situ kena klik kalau nak join sebelum aku join dah lam fesbuk tu y cam pelik kenapa nak klik lg icon fesbuk...dan aku dah berjaya joinkan diri dalam komuniti geng blogger itu...

tapi aku cam musykil...isy memang banyak aku kena belajar lagi bab komuniti geng blogger nih...nak ping ping tu kat mana haa...wahai bijak pandai sekalian tulong2 ler ilangkan kompius aku nih...memang makcik x pandai buta it sungguh

tu blum lelain lagi...memang banyak nak kena belek, telek, renung dan godek2 nih...papepun nampak aku kat geng blogger tu tegur2 la ye

2 comments:

  1. nak ping bile dah connect facebook nnt akan kuar dibhgn sebelah kanan...

    ReplyDelete
  2. mummy dasy: selepas godek2 web tu dah jumpa cara nak ping

    ReplyDelete