Saturday, May 8, 2010

merdeka sekejap

seperti yang ku bg tau dalam entri sebelum ini aku ambik exam last pada 4hb5 ari tuh kat uitm permatang pauh itu...masa nak p tu malam dia aku memang dah siap2 packing barang syauqi...cuma susu memang aku pack pgnye(dia kan breastfeed) pagi tu pun x de la kalut sangat pun sebenarnya...aku bangun awal jugak dalam pukul 5 pagi...oh oh jangan salah sangka aku bangun awal sebab nak siapkan bubur syauqi...sebab bubur dia buat awal pagi cam fresh ckit untuk dia trus makan kan

pastu dalam pukul 6.45 aku dah siap mandi and pukul 7.15 dah siap hantar syauqi pegi rumah ibu dia...awal kan? and dalam pukul 8 aku dah selamat sampai uitm untuk ambil exam sempat brekpes lagi tu...korang yang baca blog aku mesti heran je kan awatlah crite makcik ni macam sempurna sangat je kan? kan? hahaha okeh okeh ni baru nak masuk pertengahan cerita...
aku ready untuk masuk dewan exam dalam pukul 8.45 sebab exam aku start dalam pukul 9 macam tu...bila nak masuk exam memang kena matikan phone so time ni baru aku terbaca mesej dari ibu dia kata aku terlupa masukkan botol susu syauqi dalam beg dia dan dia x nak minum susu guna botol anak pengasuh tu maybe sebab rasa teat dia x sama...masa ni memang trus melayang la pikiran aku...hukhuk

baru aku ingat malam tu aku buatkan jus epal n guna botol susu tu dan botol tu dalam beg yang lagi satu...col ibu dia dan memang dia meragam la sebab lapar, col papa dia suh antarkan botol susu dan papa dia kata tengah wat keje ckit...trus makcik risau neh dah la orang len masuk dewan dah time tu...aku pun masuk jugak tapi dengan hati gundah dok teringat anak...wawawa

buka je kertas soklan dah la abc tu 120 soklan...puas baling dadu la aku...sambil menjawab sambil dok berkhayal teringat anak...hukhuk memang x concentrate lansung...byk yang makcik baca dan tanda tp tah hapa2...sadiss...tu blum kira yang baca 3,4 tp x paham2 soklan...dalam ati dok bersyukur gak nasib baik semua omr kalau subjektif memang bungkus la makcik time tu...

elok pukul 10.30 dah siap jawab...hahaha padahal 3 jam masa, ni baru sejam setengah dah habis tanda...apa yang aku tanda?? entahlah ku rasa memang sadis sungguh keadaan aku time tu...hukhuk salah sapa?? entahlah..aku la kot sebab boleh terlupa botol susu tu kalau tak memang steady je lagi

nasib lepas kuar dewan kol papa dia dan papa dia dah hantarkan botol tu p rumah pengasuh...dengar je macam tu elok member makcik kuar dewan apa lagi...kita window shopping kat jj...hahaha kul 3 lebih baru sampai rumah...window shopping sungguh

footnote: cam nervous plak tunggu result bulan 6 nanti...hukhuk itulah jawab lagi memain

4 comments:

  1. yuhu...akak dah dapat result...lega..

    ReplyDelete
  2. dan lagi pi window2 tu.. hehe~ comelnya bendalah dalam gambar tu. tempat letak cd ke?

    insyaAllah, good result tu.. :)

    ReplyDelete
  3. aku pon penah begitu... adoi mmg sesak napas!!


    weh, ni exam apa ni??? hehe

    ReplyDelete
  4. kak nizaa: flying colours ke resultnya...pizet gak x lega lagi nih

    kak syuhada: rasanya tempat letak cd kot...jumpa kat kedai barang comel2 tu

    ena: exam degree...pz ambik degree part time

    ReplyDelete