Monday, May 17, 2010

kerja oh kerja

semalam dah la petang2 kena sembur ngan big boss memang aku salah sorang penyumbang masalah tapi orang utama penyumbang masalah melepaskan diri...owh memang x patut...tinggallah aku sorang-sorang kena sembur dengan dua orang big boss...sorang tu dah puas sembur suruh jumpa big boss lagi sorang pun kena sembur jugak cuma mood dia semalam macam okeh so x banyak dia sembur cuma ringan-ringan je owh sembur-sembur pun ada ringan-ringan jugakkah? 

dah la aku sejak tukar big boss baru dua-dua orang ni aku cam segan ckit nak jumpa...kalau x de hal memang aku elakkan...ada la ari tu aku jumpa yang sorang tu mintak x nak pegi kuantan tapi memang x de belas ehsan...dia suruh aku pegi jugak dan dan tu jugak aku isi borang guna keta sendiri bawak laki aku dengan si kecik tu p kursus sekali...muehehe

dan semalam puas aku bersusun ayat bersusun langkah jumpa big boss mintak sign sekali kauu ada orang yang onar plak trus big boss x jadi sign...terkesima aku sekejap...so hari ni aku kena menyusun langkah semula dan menyusun kata semula nak jumpa big boss untuk mintak sign...harap2 hari ni menjadi hasil jugaklah kerja-kerja aku...selesai jugaklah kerja2 yang tertangguh ni yang membuatkan aku termimpi2 malam2

owh si punca masalah dah menghilangkan diri...kata dia kalau susah sangat benda tu x payah ja proceed, biarkan saja...senang banyak sungguh "awat ko nak beli guna duit kau kah menatang tuh" "50k tu weh 50k kalau aku ni anak jutawan lain la boleh je aku beli sendiri" teremo tba2 dah la selama si punca masalah ni muncul semua kerja dua orang jadi sorang...dah tu bila jadi masalah menghilangkan diri...memang x de rasa tanggungjawab sungguh tu pun ramai gak yang melekat heran gak aku

agaknya si punca masalah tengah sibuk skrang ni maklumla nak tambah cawangan lagi satu...orang bujang 3 tapi dia bujang satu...komitmen terlebih...sampai hal kerja pun buat lebih kurang...aku x kesah la ko nak tambah cawangan brape banyak pun tapi boleh x hal kerja tu buat dengan rasa tanggungjawab...hukhuk betapa aku rindukan bos kecik aku yang lama

korang x faham?? aku lagi x faham...

2 comments: