Thursday, May 27, 2010

terlepas bas...hehehe

dulu member aku selalu kata aku ni selalu ketinggalan..
dulu member aku slalu kata aku ni blur kutuk la depan2 belum tentu aku faham...
dulu member aku slalu kata aku ni old fashioned x cukup bergaya macam derang kot...
dulu... ahh sudah x habis dengan dulu tu kan konon nak mengimbau kenangan la hapa kan...
dalam blur2 aku anak dah sorang okeh...(owh tiba2 tercensored...kikkik)
bukan2 tajuk cerita hari ni bukan pasal censored-censored tu semua okeh ni nak cerita pasal cerita yang dah basi tu haa...orang lain dah khatam kot tapi aku baru nak tengok...cian kat aku maklumla tiap2 petang aku skang kena kuar wat keja balik pun di kala azan maghrib di udara...cian kat syauqi kurang kasih sayang mak pak dia...ehh tiba2 syahdu ckit

hari ni buka belog sapa tah time bloghoping terjumpa pasal adamaya...oh dia kata cite ni asal dari i'm not single tu dia buat jadi cite panjang ckit (ni bukan dia kata tapi dah elaborate ikut cara aku paham selepas baca cerita dia) dan lepas tu trus aku google pakai you tube dan konon-konon nak tengok satu dua episod ja time rehat tadi...skali kau tu la orang tua-tua kata kalau dah sekali tangok dia mesti macam penyakit berjangkit trus rasa nak tengok lagi dan lagi..chop chop ada ker orang tua-tau kata macam tu yer?? lantak lah yang aku nak bagitau aku skang ni dah rasa-rasa nak sangat2 tengok lagi sambungan adamaya tu...tapi bila lagi masa free nih...hukhuk

aku tau memang aku terlepas bas tapi nak buat macam mana kannn...dah balik keje pun masa orang dah ready nak solat maghrib kan redha je lah...tapi bila ujung bulan sebelum gaji masuk memang marveles...sebab time tu duit ot ngan milage masuk...rasa ilang letih balik lambat setiap hari...lalalala

2 comments:

  1. ha ah mmg dari im not single pun...takpa la, adamaya tu bleh ja dapat online..tak tertinggal bas la...hehe

    ReplyDelete
  2. tengok la kat catchup tv. tak pun kat dramamelayu.com. siap blh download.. ketagih adamaya ni... hehe

    ReplyDelete