Friday, May 14, 2010

in memories...



pic credited to facebook
 

my bestfriend may you rest in peace n ditempatkan di kalangan orang yang solehah...sungguh kita x punya masa untuk selalu bertemu dan aku kan merinduimu selamanya...maafkan aku yang tak mampu membendung air mata tatkala mengingati pemergianmu sungguh aku x mampu...

bagai terkenang-kenang lagi waktu kita bersekolah bersama-sama, tatkala kita bergelak ketawa, menangis bersama, tatkala aku khabarkan tentang majlis pernikahan aku dan juga kehadiran si kecil itu kau lah orang yang paling gembira...sungguh aku telah kehilangan...ku rasa seperti separuh dari kehidupan aku dan kenangan2 itu pergi meninggalkan aku kerna kau dah berada di sana...aku x punya ramai teman dan bila kau pergi aku rasa kosong...moga kau aman di sana...sama seperti semalam bila kurenung wajahmu yang aman seperti orang yang tidur...sungguh tenang sekali

to NURUL AIN BINTI YAHAYA semoga anda ditempatkan dikalangan orang yang soleh dan solehah al-fatihah



IN MEMORIES 1985-2010

9 comments:

  1. takziah uat keluarga arwah.

    pz, arwah saket ke? muda lagi ye.

    ReplyDelete
  2. ha ah...sakit dah dekat 2 tahun lebih dah sakit

    ReplyDelete
  3. pzet..ak tepon hg aritu nk tye psl ni la..yzmer yg msg ak gtau..semoga arwah dtempatkan dikalangan org mukmin..huhu..sedey gak dpt berita cmni..even ak rapat cmne hg rpt ngn arwah, terkesan jugak pemergian beliau..die kan anak cikgu ya..yg mne ktekenal die sejak sekolah rendah lg..satukelas masa form 1

    ReplyDelete
  4. takziah dan al-fatihah buat keluarga dan rakan2 dan arwah. sakit apa ya? nampak muda lagi tu.

    http://twinkywinkystars.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. innalillahiwainnailahirajiunn..

    dia sakti apa? muda lagi kan..huhu..

    muhasabah diri..

    ReplyDelete
  6. al-Fatihah kat kawan ampa..
    cantik orgnya..
    moga dikalangan org2 yang soleh..
    :(

    ReplyDelete
  7. kak syida: tu la dok teringat ja buat apa pun rasa cam ada dekat2 ja

    pzah: x pe kita sedekahkan alfatihah kat dia

    drama mama: muda lagi sakit sle

    rose: baru 25...sakit sle

    cik ah: antara membetr22 kami yang cantik...tu la x sempat kawen lg dah meninggal

    kak syuhada: takziah jugak

    ReplyDelete