Monday, March 15, 2010

tujuan anda berblogging....

dulu masa zaman ku buta it...ada la dengar2 buat blog ni bley dapat duit...so berkobar2 la kan...nak ada ada blog gak...skali dah ada blog baru tau bukan senang nak buat duit guna blog...kena rajin ohh tu memang susah ckit *aku kan malas ckit...blog pun ikut mood kan..kan tp lam malas ada gak duit dari blogging biarpun seciput...alhamdulillah...
pastu dah ada blog rajin gak la singgah blog orang lain...tgk org lain ada nuffnang maka aku pun letak gak biarpun masa tu x tau pun apa tu nuffnang tu reason dia ada...main letak je then br tau oh nuffang tu leh bg duit...tp punya lama aku buat br 0.25sen cian kan kat aku....lama gak 0.25 sen tu statik...then dapat tau cara rajin la klik2 nuffnang org dan diri sendiri dengan harapan dapat duit free...tp aku ni jenis x konsisten gamaknya maka skang ni makin merudum sudah...
dulu time bujang byk cite aku pasal tah hapa2 je then dah kawen byk plak cite pasal masak2...orang baru kawen kan duduk pun berdua. konon bajet nak jadi isteri solehah la kan haruss la masak rajin2, kemas rumah rajin semua rajin2 lah kan...even perut memboyot pun still nak masak gak...dah peknen plak byk cite pasal peknen je...dari saat positif je peknen sampai la meletup, then dah ada anak cite plak pasal anak je manjang *owh ku rasa mesti org bosan baca blog aku...hihi*
dan dari semua yang aku dok bebel ni ku rasa tujuan aku blogging adalah jelas dan jitu...aku berblogging hanyalah suka suki...muehehe aci dak?? lagipun sambil blogging ni bleh gak aku tambah kenalan di alam maya, plus tambah info yang aku x tahu...byk gak yang aku blajar dari blogging ni yang aku apply dalam idup aku lately...owh memang sgt berharga semua tu...
err korang plak blogging sebab ape ye??

5 comments:

  1. saja syok2...tak dak keja..improve my writing skill..hahaha...

    ReplyDelete
  2. Suke berblog utk dpt ramai kenalan.. d samping dpt side income.. :)

    ReplyDelete
  3. jd tempat meluahkan idea.. puas rasa bila dpt menulis sesuatu hehe

    ReplyDelete
  4. kak nizaa: x pe la kak nizaa mengarang cam best gak...pz x bape pandai karang2 ni...haha

    kak syida: saya pun suka jugak :)

    lily: tu la kan leh dapat member baru...

    perfect love: same lah kite...

    ReplyDelete