Wednesday, March 17, 2010

berukband itu....owh sgt mencabar kesabaran

semalam dan malam2 sebelumnya macam biasa aku memang depan pc la layan tenet tp selalunya owh memang membara je tunggu loading harap kaler je biru konon tip top la kan tp ampeh...nak buka blogger pun lembab, nak loading blog org lain pun berjanggut aku tunggu, nak post kat fb pun brapa kali tekan send...owh memang saya sgt sakit ati...konon kata wilayah terbesar apa kan tp kalau lembab buat apa kan? kan? nak plak tgh sedap dok bercucuk tanam kat barn buddy leh plak die terputus...owh memang daku sungguh bersabar...
cadangan my hubby kita tukar je streamyx tp cam berbelah bagi...takut jugak kalau2 streamyx pun 2x5 ja nanti...harus aku sentap mcm tu lgpun berukband ni ada contract 2 tahun...lmbt lg tu aku br je guna...baru sgt2 nasib la cuma rega rm50 sebulan...fixed kalau x mau aku potong la la tu jugak...huh

1 comment:

  1. wimax dah smp SP belum? kalau dah, try guna wimax. berbaloi-baloi~

    ReplyDelete