Saturday, March 20, 2010

saya dah ke depan

sejak dari minggu lepas aku cam perasan yang dak kecit ni cam dah blh menyuloq tp ckit...tp sejak kemarin dlu owh memang la letak atas tilam...dari hujung ni dah ke hujung sana dia tolak badan dia....jatuh tilam, dah 3,4 kali dah tp x nangis owh hero la katakan...ibu aka pengasuh dia pun cakap letak atas toto tgk blk dah kat lantai...

tp aku paling suka time dia angkat montot nak lonjak diri ke depan kadang tu smpi tertungging kepala tu demi nak kedepan punya pasal...pusing tu x yah cakap la dah mcm jam dah aku tgk...nampak gayanya pasni mak dia memang kena slalu la kemas umah...dak ni plak smbil menyuloq tu semua benda nak masuk mulut...tambah2 kertas memang feveret la tu...habis hancus kertas tu kalau blh kat dia...dihisap2 smpi berkecai...

saya yang dah mara kehadapan...hehe

hmm toto ni aku beli time blk rantau panjang ari tu...murah x smpi pun rm15 kalau cni dah 30++ dah aku rasa

hmmm x leh taip panjang2 kena bereabut ngan budak ni tgh bizi nak capai monitor ngan keyboard sambil tendang2 belakang ngan bahasa bbbnya

4 comments:

  1. lepas ni tak leh lepa dah... tengok2 dah merantau rata... hehee

    ReplyDelete
  2. samala ngan adib!hahaha..
    budak tu mmg dh cam jam, berpusing ja..dr ujung katil sampai hujung katil nu..pastu pasan dia dh angkat badan cam nk merangkak..hehe

    ReplyDelete
  3. saya suka berguling2 (kata shauqi lagi :p)

    ReplyDelete