Wednesday, March 3, 2010

hadiah tupperware

ingat x entri ku pasal aku menang hadiah dari tupperware ari tuh...lambat ckit ku apload gmbr maklumlah makcik asyik lupa je...adiah tu plak aku buat alamat kg maka lmbt jugak la sampai ke tgn aku...tp x pe malam ni aku upload jugak x kesah la dah basi ke apa kan
surat dari tupperware isi kandungan adalah sama dengan yang dapat kat email, mungkin dia print pastu kirim skali ngan barang kut

guna citylink yang sgt berkira nak hantar ke daerah sebelah...last2 aku suh akak aku tolong ambikkan je

ni la isi dia, satu beg tupperware yang dah selamat akak aku ambik, kalau dok kat aku pun bukan aku guna sgt bg pada org yang nak guna adalah lebih afdal, tupperware untuk aku *yang ni memang aku suka* dan juga tumbler madagascar yang till now aku dok pikir nak buat apa *err kalau simpan tuk mat syauqi aci dak??

footnote: tah bila lagi la aku nak dapat adiah2 ni...jarang sgt aku bertuah ni

1 comment:

  1. nak simpan untuk syauqi? boleh jer...lagipun kartun2...cuma kena sabar sket nk tggu saat tu..hehe

    Sertai Contest Aku & Kancilbiru!

    ReplyDelete