Friday, March 5, 2010

rosak sudah

mood petang semalam adalah sgt superb...aku balik awal ambik syauqi, my hubby pun blk awal siap2 trus pegi rumah abg aku siram pokok kat umah dia *dia p subang 2 bulan so aku kena la siram pokok2 sayur segala kat umah dia tu*
sambil gerak pegi umah abang aku sempat la dok borak2 ngan my hubby pasal yang dia x bawa aku lagi pegi melawat anak kawan dia yang bersalin 2 bulan awal dari aku...ye lah dari aku peknen sampai syauqi dah blh menerap...kan lama tu then laki aku pun kata la x pe lah pas siap siram pokok kita p melawat kat umah dia...trus my hubby ajak g beli adiah untuk anak dia *merasa la kejap aku beli barang untuk bb girl*
then p siram pokok, melawat member dia kitorang pun blk la umah kan *ni baru cite utama ye tuan2 dan puan2**gigih tu* balik je umah memang niat nak bg dak kecit tu tdo trus, smbil dukung dia ngan tgn sebelah lg nak buka pintu blk... skali kau aku mcm dah pelik nape la mcm susah sgt nak buka, rupanya terkunci dari dalam...uhhh memang berpeluh aku time tu *kes x bawak kunci bilik p berjalan*
puas dicuba cara baik tp x berjaya hasil selepas ditendang2...jd la mcm ni....

see see dah pecah....
dan lg...

hmmm pasni memang harus tukar pintu br...pintu blh lg la tutup tp nmpk la pecah tu

1 comment: