Friday, March 5, 2010

[CONTEST] Aku & Kancilbiru

selepas diingatkan oleh tuan punya contest baru aku nak buat...ni la orang kata sekali ketuk baru jalan...muehehe nak buat macam mana makcik lupa....daku malas nak celoteh panjang2 kita jawab je soklan trus...
1) Buat satu entry bagaimana dan sejauhmana korang mengenali Kancilbiru. Melalui event ke? blogwalking ke, tersepak tengah jalan ke..bantai ajo sebab wa momantai korang nak buat camna pun...
dulu aku perasan blog kak nizaa ni dekat blog akak aku *sebab dia satu course ngan akak aku time diploma kot* tp masa tu dia byk citer pasal herbalife semua tu kan...aku cuma baca tp x tinggal komen...owh aku memang suka jd silent reader kat byk blog...even kebanyakan blog yang aku terjah tu aku lansung x tinggalkan jejak pun...
sampaila satu hari dia tinggalkan komen kat blog aku...trus cam teruja sebab blog yang aku dok baca komen kat blog aku...lalala blog aku kan x glemer pong *tetiba slang ganu jap*
fakta yang aku tau pasal kak nizaa adalah
1: member akak aku
2: dia keja kat uitm shah alam 
3: baru je kawen last year
4: asal sp tp skang ni menetap kat shah alam ngan en somi dia
5: nama penuh dia nurhasniza sabarudin
6: rajin masuk contest ngan aktif nuffnang...suka gak anjur contest tp ni first time aku masuk contest dia kot
7: ada keta kancil warena biru *ni memang aku saksikan sendiri*
8: baru 2 kali aku jumpa dia secara live first masa buka posa last year n terbaru masa aku g kelas pjj aku mintak tolong dia ambikkan surat pengesahan student *sgt suka menolong org*
9: mak die nama ma *ni kes entri dia pasal nama la ni smpi terngiang2 kat kepala aku smpi ari ni...muahaha*
10: wat bisnes herbalife...owh produk ni sgt glemer kat opis aku semenjak ada kedai dia kat level 1 kat sp plaza nun
11: sudah la kot sepuluh fakta yang x brape fakta nih...*kes malas nak cr ilham lebey*

Dan juga 1 soalan tambahan:

2) Berapakah jumlah post yang ada dalam blog Kancilbiru ini setakat hari ini, sebelum entri contest ini dibuat.
ku kira guna kalkulator lagi ni dan tekaan aku adalah 346...kalau salah lagi bukan salah aku tp kalkulator...muahaha
Syarat-syarat:

1) Setiap peserta layak menghantar satu sahaja penyertaan. Kalau nak hantar lebih boleh, asalkan korang menggunakan alamat blog yang lain. Jangan guna blog yang sama.
ok memang satu ja penyertaan...
2) Tinggalkan permalink entry tersebut pada ruangan komen contest ini beserta alamat email korang.
ni pas siap entri aku ku bg link
3) Penyertaan yang tidak memenuhi syarat-syarat yang termaktub, automatik aku reject tanpa belas kasihan. So sila kasihani aku sebab aku pun tak sampai hati nak reject.
harap2 entri ni leh pakai la hendaknya....
4) Entry paling kreatif, menarik, tertarik dan kau memang da bom akan dipilih oleh juri kesayangan hamba. Yang penting menarik hati aku, bukan hati korang..hahahaa...
harap2 menarik la dihati kamooo
5) Perlu menjawab soalan bonus dengan tepat. Satu tekaan sahaja ok. Tekalah sehebak boleh *bak kata wawan*. Kalau tiada peneka yang berjaya menjawab dengan tepat, maka aku pilih yang hampir tepat yer.
mintak la dah tepat dah...
Update :
6) Atas permintaan korang, tarikh tutup penyertaan adalah sampai 11 Mac 2010. Ha amik kau tarikh sampai lepas aku habis training. Pemenang akan diumumkan seminggu selepas itu..ko tak masuk kak sumi jaga ko!..hahaha.
time aku wat entri adalah 5hb march...owh blom tutup lg
ok harap blh pakai la entri ni ye...nak gak hadiah casing biru itu...





tgk...tgk memang menarik...harap2 aku lah yang bertuah itu

2 comments: