Tuesday, July 21, 2009

so bz yet happy...lalala

semlm ct israq mikraj kunun nak siapkan assignment tp memandangkan internet slow x siap gak assignment ku itu...haha pang diri sendirik sbb salahkan internet connection lak...ngaku je la malas pn pizet oiii....lalala sedarlah kelas mu itu hanya pada hujung minggu ini...mampuslah aku terkebil2 nnt

semalam juga me, my hubby, my sepupu n my makndak, pak ndak g cuci rumah sewa br my cousin.. takde la r actually ala rumah yang ku duduk zaman anak dara dulu...dia akan menyewa ngan ftin...so kena la p cuci rumah tu kan...gmbr ku x ambik sbb tgh xz cntik cam segan je aku nak nunjuk lam blog aku ni ha...nnt kalau dah cantik come lote aku ambik k...

ku rasa makin lama kje makin nyampah plak ngan working environment aku itu...sgt menyakitkan hati...elok2 jek mood aku pg sampai ptg dah segar bugar jaga pejabat(sbb kerani aku berkursus pengurusan jenazah kat meeting room sebelah) tp telah dirosakkan oleh makcik itu...huhu ayat sgt menyampah kalau bukan sbb aku hormat org tua2(ayat puji diri sendirik...haha) memang dah lama aku sound blk...tu reta pejabat yang kedekut x nak bg aku guna apesal...aku gna pun untuk kepentingan pejabat gak...ingat aku suka2 je ke nak request mintak....byk2 la bersabar pn pizet oii...mak buyung x leh marah byk2 nnt effect baby...haha ayat pujuk diri sendiri

k sudah2 la emo aku tu kan..pikir keja x sudah2 gak nnt...haha

btw my office tgh bz ngan program kedah sejahtera
starting esok sampai 28hb ni dekat bandar laguna merbuk..kalau sape2 nak jumpa ai leh la g booth kitorang but ai just jaga 28 hb je...leh la tgh mak buyung ni jaga booth ye...hehe

No comments:

Post a Comment