Monday, July 20, 2009

penyakit 'M'

wah semenjak dua menjak ni kan pantang kalau g memana mesti rasa nak ambik gmbr je tp tu la penyakit 'm' melanda diriku ini...malas gile nak upload gmbr2 tu...haha pastu apekah reason aku ambik gambar segala benda segala makanan segala aktiviti aku tuh....haha aku pun x tahu...lalala

tiap kali kalau aku tgk iklan celcom tu mesti rasa membara jek hati ni tambah plak ngan kata2 dia memang pantas, memang luas tu...haha jd emo jek aku tba2 padahal x pantas pun...huhu tp x leh salahkan celcom gak dah memang kawasan umah aku ni ujung2 sp, so memang x pantas n x luas la....tu nasib baik ada gak connection...mungkin aku patut bersyukur dah tu sebab kalau aku connect broadband ni kat com opis(salah guna harta kerajaan..haha) memang connection dia sgt superb....sgt lah laju dan sangat luas...

aku rasa penyakit 'm' ni kena dicampak jauh2 kerana chewahh full ejaan kerana tu...hehe aku ada lg 3 assignment yang belum aku godek2 n study...insaflah pn pizet ooii kelas ujung minggu ni aja...dah la nak kena present, hantar proposal, taip essay 5 mukasurat maunya nnt aku x tdo malam dok buat benda alah tu semua...huhu nape la aku jd malas sgt ni...padahal memang la ada tiga ja assignment aku sebab aku ambik tiga je subjek sem ni...haha nasib badan lah kan....tu pun nak malas...pang diri sendiri...haha

semenjak my tummy ni makin membesar dah xblh nak tdo mengiring dah..huhu kalau tdo terlentang plak rasa macam semput jek..nasib lah cuma ada lagi 2 bulan lebih jek..pasni dah x yah risau posisi tdo...lalala ni pun time tgh taip entry ni dah buat mcm2 posisi....then ada je kaki kecik dok tendang2 bagai....haha best2 suka je aku dok ngiring bg dia tendang2....haha

btw...nnt la ye aku uploadkan gmbr2 yang aku ambik tu...lalala malas lg nak sambung penyakit 'm' ni..haha

footnote: selamat menyambut hari israq dan mikraj pada semua muslim dan muslimat....

2 comments:

  1. mmg pun.. kdg2 pulun la tangkap gambaq last2 tak upload pun gambaq sbb malas...:D

    ReplyDelete
  2. ada geng gak...haha ambik gmbr tu memang x hengat punya...tp nak upload fikir lama gila smpi last2 x upload pun

    ReplyDelete