Friday, July 24, 2009

barang free + kedah sejahtera

sapa suka barang free angkat mouse...hehe aku pun suka gak...biarpun hanya sebijik pen...tetap suka sebab free...semalam p tesco dok round2 mikir nak beli ape tiba2 ada satu amoi ni approach bg pampers free...hehe suka2 dia ckp untuk newborn baby x kisah la janji dpt kan...dpt 2 keping...lalala rezeki untuk baby kot....

semlm dok bz taip2 assignment tba2 rasa baby gerak tgk kat perut memang leh nmpk ngan obviousnya die gerak...bgtau kat my hubby dia pun cam excited jer tgk baby dok tgh aktif tendang2....smpai bergerak baju tdo yang aku pakai...hehe tp baby ni jenis pemalu kot...bla kena tegur trus diam...malu agaknya pas dah lama ckit konon dia ingat org x ambik port kot sambung balik tendang2...ntah ape la yang dia buat kat dalam tu...

semlm p singgah lagi kat festival kedah sejahtera ni...tujuan utama adalah untuk mendapatkan benda yang org x bg kemairn...haha sgt suci murni tujuan aku tuh...besa la dah org x bg haruslah usaha lebih bg dpt cuba kalau org ckp ambik la kalau nak...mest aku pun x beria2 sgt nak ambik kan...ni gmbr jauh yang aku ambik kat tmpt parking....sg la jauh parking ni bg mak buyung nak berjalan...tgk dr gmbr pun dah tahu kan....
dah alang2 ambik gmbr haruslah gmbr aku ada skali...haha interprem sama la...tgh nak snap ada budak parking dok round2...ish kacau btui la konstrentasi aku nak bergmbr ni...haha salahkan budak parking yang buat aku x tgk kamera...lalala parking kat cni kena byr kalau korang nak tau...padahal masa hari first tade pun aku kena byr...cis ambik kesempatan btui la...nasib cuma rm2 skali parking tp kalau dah tiap2 hari kena pg? rm2x7 ish byk gak tu...huhu

ni plak lunch aku hehe dah kat depan festival tu ada sebesar2 alam radix fried chicken ni kan....haruslah aku singgah makan dulu...tp rasanya agak mahal la makanan kat radix ni pasai mcm ni juadah dah rm11 lebih...nasib la ayam dia besar2, radix ni rasanya yang terbesar yang derang berjaya bina kot...haha siap ada drive thru lg tu...canggih :)
akhirnya...sebab semlm mintak org x bg hari ni aku usaha bg dapat gak...hahaha org yang x bg semlm tu dok jeling2 ja kat aku...eleh mcm aku heran sgt...kerek gila...malas aku nak kesah janji aku dpt jugak belon ini...lalala semlm kaler hijau hari ni kaler kuning la plak....x pe janji aku suka lalalala

4 comments:

  1. gila la, p ambik jgk belon tu.

    aku x pernah rasa radix ni. sedap ka?

    ReplyDelete
  2. teringin jugak nak makan radix fc tu.. yang kat perlis tu selalu tengok panjang je beraturnya...

    ReplyDelete
  3. radix lebih kurang mcm ayam kfc tp ayam rganik katanya...pasu semua pekerja muslim bila nak ambik order dia bg salam dulu...camca dia cute kaler oren...haha tema dia kaler oren kot...slalu tgk yang alim2 ramai y p radix tp mahal la makanan dia

    ReplyDelete
  4. selalunya fast food lain dr kfc n mc d mmg mahal.

    ReplyDelete