Wednesday, July 22, 2009

kedah sejahtera 2009


hari ni sebelum aku jd malas nak upload gmbr so dgn pantas dan tuntasnya aku trus transfer gmbr yang aku ambik td dan uploadkan...haha td p merayau kat bandar laguna merbuk ada festival kedah sejahtera...jgn x tau..haha siap rasmi oleh mb kedah lg...tp sebab aku bukan jenis nak p dengar2 ucapan org2 besar ni so x de nya aku nak snap gmbr mb kedah...aku cuma orang biasa ayat rendah diri...lalala

ni plak gmbr booth mpspk kat ctu...p nyebok kot2 leh dpt belon...haha tp org x nak kasik cuma bg kipas plastik...sbb aku dah kecik ati so x de nya aku nak snap gmbr kipas tu...jd emo tba2 haha tp aku nak usahakan jugak bg dpt belon tu...nak p menyelinap pinjam anak sapa2 la pasni janji aku leh dapat belon tu...lalala

ni plak wajah depan booth tu...dengan dua org model yang tersenyum gembira tp btul ke gembira?? haha layan je lah kan

siap ada tv pamer gmbr2 kat sungai petani lg jgn x tau...klau la aku leh angkut tv ni wak blk umah cam best gak kan...flat scrin tu haha niat jahat je semua benda aku nak angkut wak blk rumah

ni plak muka2 petugas kat booth tu untuk sesi pg ni...nasib la aku kena hari last so x la kecoh sgt sbb hari ni ada lawatan mb kat ctu, esok sultan kedah nasib la aku hari last yakni 28hb nnt...mest x dak dah org2 besar nak p melawat...besar sungguh harapan ku itu lalala

pg td jugak aku dah berjaya p check perut lalala berat juga sudah naik ke 61kg...huhu makin temban btul mak buyung ni...nnt pas 2 minggu kena p lg...n kena jumpa doc 18hb8 ni untuk scan tgk presentation baby n uri...huhu bab ni cam takut ckit rupanya dah dekat tempoh nak bersalin dah...scary jek tp rasa cam x sabar je nak tgk my baby yang slalu dok tendang2 perut ni kan...sampai nak senak kadang tu aktif btul dia

footnote: td juga aku berjumpa booth jpj sempat gak tanya myeg kat derang, katanya blh ja renew online n ayat org bank seperti sistem x diupdate, geran kat depa x renew hanyalah alasan depa semata...dan blh lah kata2ku ini disahkan oleh org jpj di festival itu...haha

2 comments:

  1. kalau hari2 besa x dak belon mpsp tu...lgpun mintak elok2 org x bg...hehe lg la nak

    ReplyDelete