Wednesday, July 29, 2009

kisah sedih hari ni..huhu

hari ni konon nak transfer gmbr dr hs ke pc ofis tp bila check rupanya kat pc ni x dak lg sofware nokia pc suite tu...ooo x pe la kan install dulu tp bila dah install dia timbul nokia software updater tu...aku pun ingatkan tu update untuk nokia pc suite tu la...klik ok je tanpa byk soal...masa tu tgh connect hs aku ni ke pc...tup2 pas 2 minit hs aku yang padam tekan untuk on pun x blh tp that time rasa ok lg biarkan je la pas dah settle hs ni on blk tp aku dah start rase cuak apesal kena letak time ngan tarikh baru...huhu
rupanya software updater tu untuk update software kat hs aku tuh...so semua no yang ada lam hs tu telah selamat ilang...mesej2 penting pun ilang gak...lebih kurang mcm aku dah tukar ke hs br la...sebabnya semua data dah ilang...tu la masa sebelum nak wat tu x buat backup...tp manalah nak tau tu untuk install software br ke hs...huhu so no yang terkini telah selamat ilang semuanya....lalala including semua tarikh2 penting yang aku dah set kat calendar tu...lagu pun dah ilang...wah ponat gak aku nak edit blk benda2 lam hs tu dah la aku skrang ni dah jarang belek2 benda lam enset tu...tp tu la dah nasib badan...huhu

1 comment:

  1. xpa...kalo xble settle, nokia centre tetap menunggu..ampa kan pelanggan setia

    ReplyDelete