Tuesday, July 28, 2009

gift from GSC

hari ni bukak email...dpt one email dr gsc, sebenarnya dah lama dah jd ahli kat website gsc ni tp mcm x aktif sgt cuma jd ahli untuk booking tiket n tgk cite2 br yang ada kat panggung...tup2 hari ni email dia cam lain ckit 'GSC MEMBER BIRTHDAY TREAT' wah2 haruslah aku rasa sedikit terujakan.... die ckp coz dah nak dkt my birthday so derang akan bg one tiket wayang free but... biasa lah benda free sekrang still lagi bersyarat...hehe tiket tu hanya movie yang ada marked * tp x kesahla kan janji tiket free...lalala pasni rasa cam bersungguh ckit la kan aku ni nak mengaktifkan diri kat web gsc tu...kot ada lg hadiah lain...sbb tgk mcm ada byk gak offer derang wat cuma aku je yang x aktif...
oh ya derang also kasik diskaun untuk dining kat GSC glitters cafe tp rasanya x guna kot yang ni sbb kafe ni cuma ada kat GSC one utama n GSC gurney plaza...tp x pe la kan *wink* *wink* so hari ni jd rasa berbunga2 ckit...lalala bila nak g redeem ntah ni...best gak ni leh tiket free...

8 comments:

  1. cerita apa yang bertanda * tu? kalau yang best-best tu ok jer...
    haha

    ReplyDelete
  2. really? tp kenapa iklan grand sgt? mak aku kata kalau iklan lebih cita x best. tp x tgk pn x pa, aku dh tau dumbledore mati.

    ReplyDelete
  3. tp ranking harry potter still lg no satu...mungkin sebab dah last ni ramai org suka p tgk...haha

    ReplyDelete
  4. rasanya semua orang pun tau yang dumbledore mati... :p iklan macam best giler, tapi yang sebenarnya mendatar saja ceritanya. rasa lagi excited dalam buku. compare dengan OrderOfPhoenix, Order lebih best rasanya.. padahal kalau dari segi buku, paling suka time Half blood prince. tapi tak nafikan lakonan daniel radcliffe banyak improve dari yang sebelum2 ni yang macam kontrol je. dan part dengan ginny juga not up to my expectation..

    ReplyDelete
  5. sudah jgn diceritakan lg...huhu nnt x semangat nak p tgk...lalala

    ReplyDelete
  6. x pa, aku nk tgk movie last. tu buku favourite aku lain dr buku 1.

    ReplyDelete