Thursday, July 30, 2009

disebalik kisah sedih semlm...

semlm kan aku sedih ckit pasai terupdate software henset ni kan tp x pe lah hari ni ada berita baik menggantikan cerita sedih semlm...haha gelak besar dengan hati yang senang lalala
1. pg2 td time tengah iron baju my hubby bgtau kata aku dpt mesej free dr celcom...mcm terconfuse jap...besday aku kan lusa awalnya dapat mesej free bila bc blk mesej dia lebih kurang cenggini la ayat dia 'selamat hari lahir, nikmati 50 sms percuma ke no celcom bla bla bla n sila ingati mesej ini tamat pada 11.59pm pada hari lahir anda' cis bg mesej pun berlimit...haha tp x pe la janji mesej free...so mana2 no celcom yang ada lam enset aku ni sila ingat ye aku cuma sms korang je 3 hari ni...haha sgt kedekut kecuali my hubby la sbb kitorang kan pakej celcom 1+3 tu...(skrang ni still panggil celcom 1+3 kah? aku pun x sure....haha)


2. ni plak berkat mengaktifkan diri mengiklankan nuffnang aku....buka blog sapa2 yang ada cite pasal nuffnang mesti aku bc dengan tekunnya...haha bukan apa untuk menambahkan ilmu...tp kira orait la dari jumlah RM0.25 sen dah jd sebanyak ni lam masa 3 minggu....hebat kamu pizet...haha puji diri sendiri tp semenjak minggu lepas nuffnang ni mcm kurang memunculkan dirinya kat blog aku boikotkah anda? nasib pg ni byk kali gak dia muncul...lalala


3. hari ni juga aku dapat kad ucapan besday dari ofis aku...hehe thn lepas mungkin depa terlepas pandang kot...ayat memujuk diri sendiri...lalala x kesah lah kiranya this year sebelum orang2 perseorangan mengucapkan hepi besday kat aku gsc, celcom ngan ofis aku adalah tiga ranking pertama yang mengucapkan hepi besday kat aku...lalala dah makin tua aku rupanya

footnote: hasil dr terupdate hs sendiri semlm mcm ada error kat hs tu...perlukah aku melawat nokia center untuk bantuan??

No comments:

Post a Comment