Sunday, May 13, 2012

organizer

rasa macam semenjak dua menjak ni...ataupun memang selama ni aku pening-pening lalat sikit bila membuat kerja..hukhuk dari pagi kepetang macam rasa workload yang ada tu melampau dari tahap kemampuan aku...nak diadukan pada siapa aku jugak x pasti...bila kerja yang cuma libatkan aku dan orang2 sekeliling aku boleh la aku buat takat mampu...tapi kalau masuk bab nak deal dengan orang luar yang dok kejan-kejan (read: paksa) maka sungguh menuntut kesabaran

aku bukan nak kata kerja aku susah..bak kata bos lama la, kerja paling senang dalam dunia...tapi kerja yang melibatkan orang luar yang x faham prosedur memang sabar banyakkk ja yang aku boleh kata...tu belum kira bebanan kerja lagi...aku pegang hal a, tiba-tiba si b telefon tanya masalah dia macam mana..ok hold dulu hal a kita tengok hal b dah jadi lagu mana...dok kira yang tu si c plak telefon tanya hal dia plak...abis bila nak selesai hal a tadi...dan perkara ni berulang sampai la ke petang...dan perkara ni boleh berulang sampai petang satg..hukhuk

tu blum aku cuti panjang macam cuti bersalin tu lagi...ada jugak meja yang macam sarang tikus (err la ni pun dah sarang tikus kot) mungkin aku kena cari tune baru kot..lagu pop kena tukar jadi balada ke rock plak kot...haha even satu masa tu tengah dok buat kerja boleh berenti sat pikir tadi aku tengah buat apa ek? kes kena maki ngan public la ni...huhu

agak-agak pegi bercuti boleh releasekan tensen dak?

2 comments:

  1. aku nk tambah masalah kat ang lagi.. ahahhahaa kak tag ang dik cer tgok blog kak

    ReplyDelete
  2. saye dah dapat bayangkan meja saye lepas saye balik dari cuti berpantang ni...huhu...tak kan nak bercuti lagi..tapi macam awak memang kene gi bercuti kot..;)

    ReplyDelete