Tuesday, January 17, 2012

serius lupa

pagi tadi aku bangun dengan mamai-mamai dan jugak kalut sebab dah lambat pastu baju jugak belum iron maka kalut nak pegi iron baju...encik hubby dok kira duit balance selepas selesai bayar hutang-hutang kemarin...dalam tu dia tanya aku mana aku punya buku bajet...aku dengar macam dia tanya kunci..jawab la dekat atas meja...dia cari x jumpa..aku kata kat situ la...pegi ambik kunci tunjuk dekat dia..."la dia kata buku la" ohh dekat dalam keta...aku jawab,pegi la mandi dulu

then dah siap-siap semua encik hubby offer nak panaskan enjin kereta ngan start moto...dia panggil aku...nak kena sekeh ni mama ni..aku pun tanya balik kenapa..dia tunjuk dekat raga moto dia ada buku bajet aku tu dengan purse...elok-elok ja terletak dalam tu...huhu serius weh aku x ingat lansung aku letak situ dan bila pikir-pikir balik semalam lepas sampai rumah memang ada aku letak situ sebab tangan dah penuh..haha nasib la semalam lampu depan x buka pun...dan nasib baik masih selamat...

harap-harap lepas ni x lupa lagi..haha kalau x konfiden aku ingat yang aku letak lam keta..haha

No comments:

Post a Comment