Monday, January 16, 2012

gembira sampai ke telinga..haha

tahun lepas memang aku rasa aku ambik cuti banyak dah...sebelum beranak dah ambik awal pastu ambik cuti awal bersalin pastu lepas beranak pun ada gak ambik lagi cuti then bila check-check balik dalam buku cuti dekat bahagian aku baru terkedu...haha tinggal 3 hari ngko...masa tu masih berbaki tiga bulan kot sebelum nak masuk tahun baru...ke 4 bulan ntah la sebab aku check pun sebelum nak raya haji..haha trus insaf masa tu sebab cuti tahun tinggal 3 hari...raya haji pun dengan cuti yang x seberapa la

dan masuk je tahun baru trus insaf..plan siap-siap nak ambik cuti semua..kira-kira hari sebab tahun ni ada 2 sem nak kena cover cuti untuk study lagi...x termasuk anak sakit ke, pengasuh sakit ke, anak pengasuh sakit ke..macam-macam hal lagi la kan...harap-harap semua orang sihat la sampai hujung tahun..hihi

dan hari khamis lepas selepas banyak aku cuti sebab kalut dengan final exam tup-tup atas meja ada borang untuk cuti carry forward dari tahun depan ke hari ni..kat situ tulis aku ada balance lagi 6 hari..blur ka salah baca kan...tanya ofismate aku, dia kata dia yang salah kira kat pentadbiran bawah dah kira-kira balik jadinya cuti aku ada balance lagi 6 hari..wah wah gembiranya mengalahkan aku dapat anugerah khidmat cemerlang..dari pagi sampai ke petang senyum sorang-sorang...haha

jadinya yang aku nak cerita adalah cuti aku tambah lagi 6 hari tahun ni...haha
tahun depan x tahu lagi..harap-harap tahun ni boleh simpan untuk masuk gcr plak...ada 150 hari tu nak simpan untuk ganjaran pencen nanti...wah wah azam x hengat kan..kita tunggu sampai hujung tahun ni berjaya ke tidak...haha

No comments:

Post a Comment