Wednesday, January 11, 2012

penang part 2

lama la bertangguh nak sambung...salahkan gambar lambat nak upload...then pc suka padam bila lama kena tinggal...sibuk keje kat rumah...banyak sungguh la alasan kan...update terus kali ni kasik habis story nye
view pantai dekat hotel ni...sebab dari hotel lobi dah nampak pantai...then turun tangga memang sampai ke pantai...ramai orang time ni..maybe sebab cuti skolah kot
mak yang nye dengan syaza...debob-debob yang awal paginye buat hal x mo susu then petang minum sampai 8oz...lapar sangat kot
mereka berdua lagi...galak sungguh anak dara tu yer...suka angin pantai kot
my mom
adik aku dengan syauqi yang baru lepas lencun sebab terjun laut...awal takut-takut kat ombak then suka then basah...hai la ambik introduction konon-konon takut la kan
maktok dengan cucunya...time ni aku x habis kursus lagi
kami berdua...aku baru turun time ni..anak dara ni pun x lama aku peluk terus mintak nenen then tdo...tsk kat pantai pun boleh layan tdo kan
ni dekat hujung-hujun cikit kawasan berbatu...kemain rajin derang berjalan...
mereka lagi
ni keje adik aku la...kekonon tulis atas pasir tapi syauqi wat spoil nampak x kaki kecik kat hujung tu...hihi
my boy...suka sungguh main pantai yer
acara lari-lari dari ombak :)

ni time balik dari makan malam..maybe krismas dekat time tu...ada charity aktiviti nyanyi lagi krismas dekat bawah tu...join je tengok jap then ada santa claus bagi cekelat yang buat syaza takut sebab berjanggut...hihi

deko dekat lobi

1 comment: