Thursday, January 5, 2012

penang part 1

dah berkurun baru la nak cerita-cerita kan...huhu nak buek camno tapi cerita la jugak...cerita tahun lepas punya..hihi

aku kena berkursus dekat tanjung bungah beach hotel untuk 4 hari...aku choose untuk pegi sebab bilik dia kasik sorang satu, then aktiviti adalah relax jugak dapat kupon bekpes untuk 2 org, ajak encik hubby tapi dia x mo pegi maka tanya mak, nak x pegi untuk jagakan syaza tapi haa bukan syaza ngan mak je pegi instead kakak, adik2 aku ngan syauqi sekali...jalan-jalan ke penang lalala
bilik yang aku dapat...menghadap ke jalan then semua asyik la dok tengok apa ada dekat luar..orang joging pagi2 half naked, parking keta limited, keta atas jalan yang non-stop bizi sokmo, rumah depan tu yang mahal, apa derang buat lam rumah n memacam lagi la
ni plak budak yang suka leh jenjalan..ohh time ni syaza start kena selsema dari hari sebelumnya..pakej demam sekali...dan keesokannya jangkit dekat syauqi plak..huhu
ni hari first, sebab aku masuk lam tmpt kursus derang plak dengan hepinya pegi jenjalan tinggal aku sengsorang...redha je la..pegi bukit bendera katanya..aku sebab baru pegi maka ok je la...hihi
mek kecik yang buat hal sebab selsema ngan lama x minum susu lam botol ada la meraung time atas bukit, lam keta huhu plus mengantuk sama kot
my adik-adik...sorang tingkatan 3 tahun ni sorang lagi darjah 4...jarak jauh kan aku ngan budak 2 orang ni..huhu
kakak aku ngan si kecik debob, mak aku terlindung ngan debob
ni masa naik tren...syauqi yang baru je botak..kena cukur rambut...sebelum ni ok gaduh rambut panjang dah sian plak dia panas
tren yang dah baru...teringat zaman skolah dulu tren dia lebih klasik x macam skang, siap ada ekon dalam tu
view dari atas....leh nampak satu pulau...

No comments:

Post a Comment