Friday, January 13, 2012

penang part 3

ok ni last sebelum menghabiskan gambar-gambar yang sudah diupload...lagipun aktiviti lain-lain x bergambar sebab ni ja sisa-sisa bateri yang tinggal...aku plak terlupa bawak charger maka lain-lain tempat g jenjalan je la kan...redha je la

ni akuarium penang, dekat batu maung. time kami pegi ni x dak orang...aku ingat rehat ke apa tapi memang x logik la nak rehat masa jam pukul 2 lebih...x relevan..kak aku p kat kaunter katanya x dak orang...ada belah dalam tapi dok jauh...last-last dah balik n google katanya dia tutup hari rabu...ceh awat x reti tulis lam waktu operasi ka??
ni plak gambar last sebelum kamera tu padam...haha dah la mahai masuk tempat ni lepas tunjuk ic pun sorang rm20...bawak kamera kena cas lagi rm2 then padam...maka gambar ni rega ni rm2...haha muzium perang nama tempat ni..dekat batu maung jugak...kena nek bukit pusing-pusing pastu bila masuk trus rasa seram..nyesal ja aku p sebab bawak budak kecik 2 orang tu kan...huhu
peta arah dalam tu...aku x leh nak tour semua tempat..penat berdukung dan semacam je rasa
gambar akhir...anak dara galak yang masa ni baru tunjuk gigi sulung...haha

No comments:

Post a Comment